Podziękowania i pytania

43 7 30
                                    

Już na wstępie chciałam podziękować 21 zaangażowanym czytelnikom, a także za 35 gwiazdek.

To dla mnie naprawdę dużo.

Najbardziej chciałam podziękować kilku czytelnikom których aktywność pojawiła mi się w powiadomieniach minimum raz, jak np. zostawią gwiazdkę lub komentarz.

Dziękuję tym osobom :

medical_patus

mysiale_q

- @Leafka-Senpai , która jest nowa w tym fanficu

- @Tinax_333

_Toretto_

Nawet nie wiecie ile to dla nie znaczy  o(〃^▽^〃)o


Teraz chciałabym abyście w jakikolwiek sposób odpowiedzieli na pytanie. 

Możecie nawet postawić emotkę kupy w komentarzu i będę wiedziała, że ktoś jest za.


Piszę na boku kilka fanficów. Niektóre długie, niektóre krótkie i jestem ciekawa czy ktoś byłby chętny je przeczytać ?

Czy komuś się podoba mój styl pisania i historia którą stworzyłam ?


Dam wam listę ff jakie są w produkcji i jakie w zamiarze.


Z długich :

Haikyuu - Ślepa ? Nishinoya Yuu x Oc ( to pewnik, mam nawet 1 rozdział i jest zajebibi "nie oc nie jest ślepa, po prostu mnie to bawi że wszyscy ją o to podejrzewają" )

Haikyuu - Bokuto Kotarou x Oc ( mam świetny początek w głowie i niedługo zacznę pisać )

Jujutsu Kaisen - Przemiana Itadori Yuji x Oc ( mam prawie 3 rozdziały, ale może wyjść klapa bo brak mi pomysłu na wyznanie miłości, trzeba poczekać aż wyjdzie drugi sezon anime, bo nie stać mnie na mangi )

Kuroko no basket - Kagami Taiga x Oc ( już dawno ułożyła historię, ale zanim się do niej zabiorę to trochę zejdzie, bo bym musiała do oglądać anime )

Ao no Exorcist - Bon x Oc ( jak mnie zmusicie i tak, byłaby wilkołakiem )



Co do krótkich ( czyli 7-20 rozdziałów ) : 

Haikyuu - Uwierz Kuroo Tetsurou x Oc ( to może być bardzo krótkie i pojebane ale zabawne. Mam pomysły ale jeszcze nie zaczęłam pisać )

Demon Slayer - Gyuu Tomioka x Oc ( nwm jak się pisze, dopiero dziś wpadłam na ten pomysł i tak korcił że mam już mega początek, a skoro krótki to można powiedzieć że połowę  )

Po wilczemu Eijiro Kirishima x OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz