Episode 5

70 17 0
                                    

"Yoongi's Pov"

با نزدیک شدن به کوچه، جیمین رو دیدم.

خواستم دستم رو بلند کنم و صداش بزنم اما یادم افتاد که سوییچ ماشین رو روی در جا گذاشتم.

اگه جیمین می‌فهمید عصبانی می‌شد.

به‌سرعت برگشتم که سوییچ رو بردارم.

با رسیدن به ماشین و دیدن سوییچ، نفس راحتی کشیدم و دوباره به سمت کوچه دویدم.

"Jimin's Pov"

نفس‌های من، برخلاف دست‌های اون که روی شکمم به حرکت دراومده بودند، توی سینه‌ام حبس شده بود.

سرم رو بالا نگه داشته بود و من هیچ دیدی به پایین نداشتم اما حس می‌کردم که دستش رو از لای شلوارم داخل برد و به عضو نیمه‌بیدارم رسوند.

دستش اندازه‌ی دست خودم بود، این رو وقتی فهمیدم که انگشت‌هاش رو دور عضوم پیچوند و پمپش کرد.
حالا عضوم کاملا بیدار شده بود.

دستش رو چند لحظه‌ای از شلوارم بیرون کشید و بعد از یک دقیقه مکث، دوباره واردش کرد.

این‌بار کاری با عضوم نداشت، فقط با سر انگشت‌هاش خطوط نامفهومی روی عضو و شکمم می‌کشید.

دستش رو بالا برد و تا بالای نافم رسوند.

بعد از اینکه تمام شکمم رو لمس کرد، دستش رو به سینه‌ام رسوند و ناخن‌هاش رو توی سینه‌ام فرو کرد و چنگ زد.

سرش رو جلوتر آورد، جوری‌که حرارت نفس‌هاش رو حس می‌کردم.

زبونش رو روی نرمه‌ی گوشم کشید و گاز محکمی ازش گرفت.

اگه دستش جلوی دهنم نبود، قطعا صدای جیغم توی خیابون پر می‌شد.

من رو به عقب کشوند و از دیوار فاصله داد؛ نمی‌دونستم می‌خواد چیکار بکنه.

منتظر حرکت بعدیش بودم که سنگینی لگدش رو پشت دیافراگمم حس کردم.

با ضربه‌ی شدیدش روی زمین پرت شدم و چند لحظه‌ای نفسم گرفت.

دهنم رو باز و بسته می‌کردم و سعی می‌کردم نفس بکشم.

بعد از گذشت یک دقیقه مالش دادن قفسه‌ی سینه‌ام، نفسم جا اومد.

نگاهی به عقب کردم.

قفسه‌ی سینه‌ام درد می‌کرد.

صدای قدم‌های تند یه نفر رو از ابتدای کوچه شنیدم.

هول‌زده از جام بلند شدم و سعی کردم پشت سطل آشغال بزرگ انتهای کوچه قایم بشم که دستی از پشت من رو به سمت خودش کشید.

جیغ آرومی کشیدم و چشم‌هام رو بستم.

-جیمین!

اون صورتم رو پاک می‌کرد و اشک‌های من دوباره خیسش می‌کردن.

Love in Crime Onde histórias criam vida. Descubra agora