Part Nighteen

6 4 17
                                    

Sabah uyandığımda belim tutulmuştu çünkü koltukta uyumuştuk. Minho hala uyuyordu. Bende kalkıp kahvaltı hazırladım. Sonra Minho da uyandı. Beraber kahvaltı yaptık. İşe gideceğimi söyledim ve evden çıktım. Uzun zamandır gelmediğim için daha çok çalışmam gerekiyormuş. Minho'yu aradım ve beni beklememesini söyledim. Patron söyleniyordu sürekli. Ona olanları anlatsam kızmayacak, biliyorum ama anlatamam. Daha doğrusu anlatmamalıyım.
Uzun süren çalışmalarımın sonunda geç saatte eve doğru yürümeye başladım. Eve girdiğimde ışıklar kapalıydı. Minho uyumuştur diye düşünürken içeriden minik minik ışıklar çarpıyordu gözüme. İçeri girdiğimde Minho masanın başında, mumlarla yemek hazırlamıştı. Ayağa kalktı.

-Hoşgeldin, sen yorgun olursun diye sana yemek hazırlamak istedim, dedi.

-Teşekkür ederim, dedim ve masaya doğru yürüdüm. Gerçekten uğraşmıştı. Oturdum. Yemem için bakıyordu. Bir lokma attım ağzıma. Güzel yapmıştı, yenilebilinecek kıvamdaydı. Sonra o da yemeğe başladı. Yemeklerimizi bitirince ben toplamak için kalkacakken elimden tuttu.

-Bırak, boşver sonra toplarız.

Bende yerime geri oturdum.

-Aslında sana uzun zamandır söylemek istediğim bir şey var, dedi çekinerek.

-Nedir? dedim meraklı meraklı. Benim öyle olduğumu görünce sırıtmaya başladı.

-B-ben (istemsizce titremişti sesi) senden... nasıl söylesem bilemedim o yüzden direk söylüyorum. SENDEN HOŞLANIYORUM.

Ani bir kalpkrizi geçirdim. Sonuçta bende ona karşı boş değildim ama hiç böyle beklemiyordum.

-Yani cümlemi şöyle tamamlayayım. Ben hep senin yanında olmak istiyorum. İstersen düşün karar ver. Biliyorum böyle biraz saçma oldu. Ben böyle işleri pek beceremem de.

-Aslında... yani son zamanlarda, bende sana karşı boş değildim, deyiverdim birden. Sırıtmaya başladı birden. Mutlu olmuştu. Elimi daha sıkı tuttu.

-İnan bana, seni hiç bırakmayacağım.

-Biliyorum Minho, biliyorum...

***

Evet aşkolaaaaar. Kitap bitmiş bulunmaktadır. Yani final itibariyle kısa oldu. Nasıl buldunuzz? Bence fjnal saçma oldu ama ne yapayım yani? Neyse  düşüncelerinizi bekliyorum. Veee tabiki dururmuyuuum? HAYIR! Yeni kitabın taslağını oluşturmaya başladım bile. Ama şu sıralar sınav haftası olduğu için yazamayacağım. Kendinize iyi bakııın ♡♡

WITNESSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin