3. kapitola

242 9 0
                                    

Když se začalo stmívat, přemýšlela jsem, co za nebezpečí se tu může skrývat. Od jezírka jsem se nehnula. Slunce pomalu zapadalo a v tom jsem zaslechla praskání větví a blížící se dupot něčeho velkého. Pomalu jsem vstala a zadívala se na místo, ze kterého se blížily ty zvuky. Najednou z jednoho keře vyběhl velký černý tygr. Nevypadal přátelsky. Rychle jsem začala utíkat. Doufala jsem že ho nějak setřesu. Při běhu jsem začala vnímat své tělo. Bylo rychlejší a silnější, ovšem tygra jsem měla pořád v patách. Napadlo mne že vylezu na strom, ale spadla jsem. Ležela jsem na zádech a čekala až na mě zaútočí. Nic se nedělo. Rychle jsem vstala a celá vyděšená jsem se rozhlížela kolem sebe. Stál přímo za mnou. Rozběhl se proti mně a já vypískla strachy. Zavřela jsem oči. Zaslechla jsem zvířecí kňučení, a to mně donutilo oči otevřít. Tygr měl v sobě zapíchnutý šíp a krvácel. Bylo mi ho líto. Zemřel jen kvůli mně. Udělala jsem par kroků k němu, když v tom ze stromu seskočila nějaká žena. Byla rozhodně starší než já. Oblečená byla podobně jako já a v levé ruce svírala luk s šípy. Došla k tygrovi, který už byl mrtví a vytáhla mu šíp z boku. Až poté se na mě podívala.

Zdravím, nyní jste dočetli třetí kapitolu této knížky. Líbilo se ? Je štěstí že Emilyana přežila, ale co bude teď ? Jaká bude neznáma žena co ji zachránila ? To se dozvíte ve čtvrté kapitole. ⬇️

Avatar - EmilyanaKde žijí příběhy. Začni objevovat