30. kapitola

127 5 0
                                    

,,Chytni to výš, a zatni břicho. Nadechni se, zastav dech a vystřel.'' Radila jsem Adeamovi. Je tu semnou už čtyři dny, a dneska jsem mu slíbila, že ho naučím střílet. Šíp proletěl kolem určeného terče a zabodl se do stromu. ,,Ah, nikdy se to nenaučím.'' Odfrkl si a zahodil luk s šípy na zem. ,,Ale ano, naučíš, chce to jen čas.'' Řekla jsem a sebrala luk ze země. Natáhla jsem a vystřelila. ,,Kdo tě naučil tak dobře střílet ?'' Zeptal se, když viděl můj šíp zabodnutý ve středu terče. ,,Jake Sully, velitel vesnice na ...'' ,,Páni ty jsi poznala Jakea Sullyho ?'' Skočil mi do řeči Adeam. ,,Ano.'' Odpověděla jsem a šla vytáhnou zabodnuté šípy v terči a stromech. ,,Řekni mi o něm něco.'' Dožadoval se. ,,No, jako velitel je skvělý, záleží mu na jeho lidech. Má čtyři děti a jeho žena se jmenuje Netiry. Odkud ho znáš ty ?'' Optala jsem se. ,,Hodně se o něm vypráví. Je přeci pozemšťan co se stal Avatarem jen z lásky k té Netiry, ne ?'' ,,Ano, to je pravda. Byl to pozemšťan.'' Dodala jsem. ,,Jaký máš názor na pozemšťany ?'' Zeptala jsem se a koukla na něj. ,,Zabili mi mámu a tátu.''  Řekl smutně. ,,To mě mrzí.'' ,,A co si o nich myslíš ty ?'' Zeptal se. ,,Jsou zlí. Zničili Jakeovu vesnici a zranili hodně Avatarů. Taky mi zabili rodiče.'' Adeam došel ke mně a vzal si svůj luk s šípy. ,,Tak znova.'' Řekl a namířil na terč.

Ahoj, nová kapitola je tady. Myslíte že se Emilyana svěří Adeamovi o svém životě ? Nechme se překvapit. ⬇️

Avatar - EmilyanaKde žijí příběhy. Začni objevovat