Byla jsem převtělena do těla Avatara, který byl vytvořen pro zničující účinky tohoto lesa. Ani nejsem na planetě Zemi, jsem na velice vzdálené planetě zvané Pandora, kde moji rodiče před patnácti lety zemřeli. Pomáhali Avatarům bránit tento les před zničujícími lidmi. Lidé se vždycky pokoušeli tuto planetu dobít, obzvláště tento ostrov. Už jsem tu jednou byla, ale to jsem byla ještě miminko. Vlastně jsem se tu narodila. Jakmile válka mezi Avatary a lidmi skočila, poslali mě s poraženými lidmi na Zem. Po patnácti letech se sem lidé vrátili, a chtějí zničit Ewu, strom duchů neboli hlavní posvátné místo Avatarů. Podle lidí tam je nějaký velice vzácný nerost, ze kterého by získaly miliardy dolarů. Alex, hlavní vedoucí mi nakázal, že musím najít vesnici, kde vládne Jake Sully. Řekl mi, že Jake je také člověk, ale zamiloval se a nechal se dobrovolně převtělit do Avatara. Samozřejmě že nebudu pomáhat lidem ze Země, co mi zabili rodiče. Nikdy jsem si nepřála stát se Avatarem a vrátit se sem. Na Zemi jsem vedla svůj vlastní život, i když bez mami a táty. Alex mě sem sám dotáhl. Strašně jsem nesouhlasila s jeho plány. V momentě, kdy mě přeměňovali do tohoto těla, se stala nějaká nehoda a moje lidské tělo bylo zničeno. Nějakou dobu jsem strávila na pozorování v hlavním centru lidstva, a když všem bylo jasné, že spolupracovat nebudu, rozhodli se mě zbavit. Mysleli si, že ztratím paměť, a tak mi píchli nějakou injekci s podivnou látkou a...a... a pak už si jen pamatuji, jak jsem se vzbudila někde uprostřed Pandory. Nechápu proč mě Alex rovnou nezabil. Teď ani nevím kde jsem. Bojím se...
Ahoj, právě jste se dozvěděli něco o Emilyaně a její cestě na Pandoru. Nic moc pěkného to nebylo že ? Každopádně teď je otázkou... přežije zde sama nebo se někdo objeví a pomůže ji ? To zjistíte v třetí kapitole tohoto příběhu. ⬇️
ČTEŠ
Avatar - Emilyana
Science FictionTato kniha je inspirována filmem Avatar2. Hlavní hrdinkou je patnáctiletá Emilyana, která se ocitne v Pandoře a začne tam žít svůj nový život. Těšit se můžete i na Neteyama, Loaka, Kiry, Tuk, Netiry a Jakea. Objeví se zde i Lucy, se kterou budou sam...