19. kapitola

147 6 0
                                    

Zavřela jsem oči a čekala až mnou proletí ta jedna kulka. V tom jsem uslyšela Ikrany poletující nad námi. Otevřela jsem oči a vzhlédla vzhůru. Viděla jsem několik letců na svých Ikranech řítící se přímo na nás. Začali po nás střílet. Tedy přesněji po Alexovi a zbylých pozemšťanech. Alex vyjekl a pustil mě. Celá vyděšená jsem se ohlédla a všimla si, jak má šíp zabodnutý v rameni. Doběhl ke mně Neteyam a odtáhl mne stranou. ,,Jsi v pořádku ?'' Zeptal se když jsme běželi pryč. Všimla jsem si Netiry a Jakea jak sbírají své zbraně a útočí na pozemšťany utíkající na loď. Alexe už jsem neviděla. ,,Počkej tady.'' Řekl mi Neteyam a odběhl pryč. Sledovala jsem, jak sbírá nějakou pistoli a běží k pomalu vznášející se lodi. ,,Né, Neteyame nechoď tam.'' Křikl po něm Loak a zastavil ho. ,,Musím. Musím ho zabít. Ohrožoval Emilyanu.'' Loď zmizela v mracích. Neteyam se pomalu uklidnil a u mě se objevila Netiry. ,,Emilyano, jsi v pořádku ?'' Skočila jsem ji do náruče. Moji pozornost si vzali Ikrani sestupující k zemi a cizí Avataři co nás zachránili.

Ahoj, nová kapitola boje je tady. Bitva skončila docela dobře, nemyslíte ?? No a co se bude dít dál ? To se dozvíme v kapitole číslo 20. ⬇️

Avatar - EmilyanaKde žijí příběhy. Začni objevovat