Nisam očekivala Aljošinu posetu. Sve i da se najavio, sigurno ne bi završio u mojoj skučenoj kancelariji u kojoj su registri, fascikle i papiri pretili da se sruče na mene. Ipak, bio je tu i premda se čudna nelagodnost pela uz kičmu, trudila sam se da mi se na licu ne opazi ništa
- Znate da sam samo deo tima i da bi Vam gospodin Veljković mnogo prodobnije objasnio stvari?
- Želeo sam da razgovaram s Vama - izgovorio je drsko i opazila sam promenu u stavu koju je imao s Nedićem
- Dobro. Ono što mogu da Vam kažem je da smo počeli da radimo na odbacivanju optužbi usled nedostatka dokaza mada se svakako pripremo i za eventualni pretres. Pre toga, želite li da naručim nešto sa popijete?
- Ne radi se o tome. Želim da rasvetlim neke stvari oko naše saradnje, nema potrebe za trivijalnostima.
- U redu, slušam Vas - shvatila sam do sada da Aljoša ume da bude težak čovek i zato sam očekivala da će se naša dva ega sudariti pre ili kasnije. Ipak, znatiželja je uticala da budem nestrpljiva a njegova drčnost u meni je budila aroganciju i premda mi nije bilo najprijatnije, želela sam da vidim kuda ide sve ovo
- Imam moć da te dignem do samog vrha ali i moć da uništim sve do čega ti je stalo dok bi ti nemoćno posmatrala znajući da ne možeš da me sprečiš. Nadam se da ćeš to imati u vidu sve dok traje naša saradnja - umesto da pokažem iznenađenje što je zaboravio na poslovnu distancu među nama i persiranje, instinktvno sam mu pokazala zube
- I uradićeš tačno šta
- Ima toliko stvari koje bih mogao da uradim, dovoljno je da se malo zamisliš i shvatiš to
- Srušićeš mi karijeru? Tek je na početku, od tvojih udaraca bih uspela da se oporavim. Povredićeš mi porodicu? Smisli nešto drugo jer su oni pre tebe počeli da me pokopavaju tako da ih ne bih preterano žalila. Preostaje ti, recimo da mi oduzmeš materijalno ali ne moraš da se mučiš, rado ću ti prepustiti svoj stambeni kredit - osećala sam da mi se pluća nadimaju od napetosti a on je ćutao, kao da odmerava svaku moju reč.
Nisam znala zbog čega je želeo da stvori zlu krv među nama ali sam znala da ne smem da mu dopustim da me slomi. Gledao me je direktno i iz nekog razloga, osećala sam se malo i ništavno jer sam znala da ma koliko bila spremna na borbu, mogao je lako da me porazi- Možda bi me zadivio tvoj dobro pripremljeni govor ali, Galina, na tebi se vidi da te privlači moć
- Tačno ali ne vidim zašto bi se to tebe ticalo. Moć je za mene afrodizijak ali mi ne znači ništa bez poštovanja i poverenja. Kao što ti ne veruješ meni, ne verujem ni ja tebi a o poštovanju dovoljno govore tvoje pretnje zbog kojih si danas tu. A pošto si prvi počeo, dopustiću sebi da i ja tebi ukažem na nešto. Znaš, sigurna sam da pomoću statusa, novca i moći uspešno zavodiš žene ali to ovde ne prolazi jer znam da bez tvoje porodice ne bi došao ni do trećine uspeha koji imaš sada a i ne volim muškarce neosnovano pune sebe, tako da nemamo čega da se bojimo ni ti ni ja.
Znala sam da sam ga udarila nisko i da sam narušila svoju radnu etiku ali ova kancelarija je postala arena u kojoj su se borile dve zveri. Ipak, u bespoštednoj borbi dva ega, nema pobednika, postoji samo strana koja je u tom trenutku bila pribranija, drskija i lukavija
- Možda bi me tvoje reči pogodile da ne radiš za mene. Ovako, ti bi trebala da budeš u strahu jer pred tobom nije neko koga će tvoje frazetine da poljuljaju ili nateraju da odstupi. Rizikuješ rat sa pogrešnom osobom Galina.
-Radim za tvoju sestru i potrebnija sam ti nego što si ti potrebniji meni. Ono što sam uradila u ovom slučaju je sasvim dovoljno doprinelo mom ugledu da mogu ovog trenutka da tražim da svoje izuzeće od Veljkovića. Na kraju krajeva, uvek mogu da se povučem i prepustim te Nediću. Ionako mu je moje prisustvo smetalo, učinićeš uslugu i meni i njemu prekidom saradnje.
- Jesi li sigurna u to?
- Želiš li da okončamo saradnju, Aljoša? - iako sam osećala da tonem u stolicu čiji mi je naslok išarao leđa, arogancija koju sam trebala da obuzdam isplivala je i napetu atmosferu otežala dodatno. Ispred mene je sedeo jak i moćan čovek koji bi zaista mogao da mi ozbiljno ugrozi karijeru ali dostojanstvo i sliku o sebi nije i činilo mi se da je to ono što ga pogađa. Pitanje koje je visilo u vazduhu je izluđivalo oboje; njega jer sam mu bacila istinu u lice a mene jer sam želela da čujem odgovor. - Na pogrešan način pokušavaš da uspostaviš poštovanje. Nećeš ništa postići time što pokušavaš da mi pronađeš slabu tačku jer nisi prvi ni poslednji. Smatraj ovo besplatnim savetom a sad bih te zamolila da polako kreneš, jer mi uskoro dolazi drugi klijent. Do sledećeg viđenja.
Ošinuo me je pogledom punim besa a ja sam i dalje sedela, vodeći računa da barem delujem smireno. Iako nisam imala nikakvog klijenta nakon njega, činilo mi se da bih skliznula u provaliju da je ostao još minut duže. Otkucaji srca i znojenje dlanova su mi odavno pokazali da od moje smirenosti nije ostalo ništa i tek kad su se vrata besno zatvorila za njim, ispustila sam uzdah. Najveći problem je predstavljalo što nisam sigurna da li je to bio uzdah olakšanja ili uzdah žaljenja što znam da sam svesno pokrenula lavinu.
Inat koji sam osetila prošlog puta u želji da mu dokažem da može da mi veruje raspršio se na hiljadu komada a iščezla je i potreba da u meni vidi nekog ravnog sebi. Koliko god bio zavodljiv, markantan i moćan, bio je mračan, surov i ogorčen a takvo nešto mi nije trebalo. Ne želim da mi veruje osoba koja mi ne uliva poverenje niti želim da se dokazujem nekome ko me posmatra kao krpuDa se ne bih ugušila u sopstvenim mislima, otvorila sam prozor puštajući da mi svež vazduh razbistri misli. Današnjim okršajem s njim sam ili zaradila njegovo poštovanje ili nepovratno sebi zagorčala život. Olakšavajuća okolnost je bila što već jednom prošla kroz pakao, drugi put će verovatno biti lakši. A ako ne bude lakši, nadam se da će biti fatalan po mene.
YOU ARE READING
𝐼𝑔𝑟𝑎 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑛𝑒🖤
RomanceIgrom slučaja, naći će se na istoj strani iako nijedno od njih dvoje to nije očekivalo. Karte koje su im podeljene natetaće ih da pruže ruke jedno prema drugom ni ne sluteći koliko su slični, ni ne sluteći da će sve ono u šta su bili sigurni početi...