Ejderha haddini aştığında Tanrı, onu Küçümsediği insan suretinde kalmasını sağlayarak cezalandırdı.
Ejderhanın cezasından ders almayan Kaplan yapmaması gerekeni yaptığında, Tanrı onu kısırlıkla cezalandırdı.
İki ırk da önemsedikleri olgularla cezalandırıldılar. Böylece insanlar rahata kavuşacaklardı. Ama cezalar iki ırkı da durdurmadı. Çünkü hâlâ güçte dengesizlik vardı. Tanrı bu kez insanı sabrından dolayı ödüllendirerek 'zihninin özüne' inmesine izin verdi ve onları bu sayede güçlerle kutsadı.
Tanrı'nın Kutsadığı 9 kişiye insanlar 'Deha' dediler. Ve Dehalar kendilerine evrende yeni bir yer edindiler. Kutsanan kişilerin seviyesi 9du, güçleri muazzamdı. Lakin Dehalar da aynı gaflete belki de daha kötüsüne düştüğünde, Tanrı onları da cezalandırdı.
Tanrı sorgulanamazdı; her şeyin bir sebebi ve sonucu vardı. Cezalar kadar ödüller de vardı. 9 Dehanın 8'i farklı yok oluşa erdiler. İçlerinden sadece biri, tüm evrene ibret olsun diye hayatta bırakılırken, aslında onun cezası bambaşkaydı. Tövbe etti, Deha ve yeni Dehalar arayışına girdi. Çünkü Tanrı merhametliydi, bu kaotik dünyada insanları savunmasız bırakmazdı.
Öyle de oldu...
Birbiri ardına yeni Dehalar ortaya çıktığında artık yeni bir dönem başlamıştı. Çünkü hem eskisinden çok daha fazlaydılar hem de seviyeler farklıydı. Seviyeler kolayca aşılamazdı. Üstelik ilk Dehalardan geride kalan 9. seviye Dehadan başka kimse 9. seviyeye ulaşamayacaktı.
Ve bir gün 9uncu seviye Deha da yok oluşa erdi. Geriye kabuğuna çekilmek zorunda kalan Ejderha Soylular, üreme sorunu yaşayan Kaplan Soylular ve güç dengesi içinde hayatta kalmaya çalışan insanlar kaldı.
****
Astrana İmparatorluk Prensesi Lian Wen, 15 Yıldır Keskin Bıçaklar Tarikatı'nda sözde inzivada yaşıyordu. Aslında bu bir sürgün hayatıydı. Babası henüz Veliaht Prensken suikaste kurban gitmiş, annesi aslında Kaplan Soylu İmparatorluğu olan Westral'in prensesiydi. Ve eşi ölünce hem İmparatoriçe olmaktan hem de kızından vazgeçmek zorunda kalmıştı.Lian Wen acılarını ve özlemini yüreğine saklayarak 15 yıl boyunca kaygısız bir hayat yaşamaya çalıştı. Ta ki bir gün Astrana İmparatoru olan amcası onu Keskin Bıçaklar'dan İmparatorluk Muhafız Alayıyla aldırana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaplan ve Ejderha
FantasyHatırladığın ilk anın nedir? Bu soruyu önce kendine sor ve sonra sayfayı çevir. Sıkça duyacağın bu soru aslında bir şifredir. ******* Sadece güçlülerin hayatta kaldığı bu evrende, piramidin küçük taşlarından biriydi Lian Wen. Henüz küçük bir çocukke...