Mededeling!

221 12 6
                                    

Haaaaaai moppies!


Allereerst super super super bedankt voor het lezen van mijn verhaal!

Echt top gewoon, ik heb al super veel votes en views, terwijl ik pas bij hoofdstuk 19 ben!


Super super super bedankt toppers!

Blijf allemaal door vote en plaats ook gerust een comment, zodat ik weet wat je van het verhaal vind en of er iets veranderd moet worden, qua spelling of iets..


Ik wil jullie even vertellen dat ik deze week en aankomende week, zoveel mogelijk hoofdstukken wil gaan plaatsen.. Ik vertrek namelijk op vrijdag 12 juni naar Amerika voor 3 maanden om daar op stage te gaan.. Ik zal dan twee vaste dagen in de week hebben om een update te plaatsen voor jullie, welke dagen dit gaan zijn, zal ik jullie nog laten weten! Ik heb alvast een voorraadje gemaakt, zodat ik het gewoon kan plaatsen en niet al teveel hoef te gaan schrijven. Alles moet namelijk wel in goede volgorde staan en dat kan ik niet doen wanneer ik met teveel dingen bezig ben.. Herkenbaar?


Ik hoop dat in de Ramadan alles goed gaat Insha'Allaah en bij jullie ook! Ik hoop dat jullie een leuke tijd tegemoet gaan met familie en dat alles goed verloopt. Alvast een fijne vakantie gewenst allemaal toppers!!


Dikke bousa van sabrine! XXXXXXXX

Smoorverliefd of toch niet?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu