Ziua de ieri mi-a făcut inima să cedeze și acum,seara trecută cât timp mâncam am simțit o răcoare dintr-o dată în tot corpul,deși fratele meu era acasă simțeam că cineva este în plus. Însă am ales să-mi las gândurile negative de o parte,mâncam cerealele cu lapte și încercam să înțeleg unde mi-am lăsat telefonul,și încercam să exclud atât de mult acel loc în cât dacă ar fi căzut în acel loc nu m-aș întoarce nici măcar o dată.
Am oftat și i-am auzit pași fratelui meu coborând,și vorbind la telefon cu cineva. M-am uitat la ceas și am văzut că era 6:50,nu trebuia să fie plecat?
Când m-a văzut mi-a zâmbit și m-a sărutat pe frunte apoi și-a scos pachetul din frigider și a plecat de lângă mine,dar întorcându-se și mimându-mi un "succes azi!",iar eu "mulțumesc la fel!"
Se pare că astăzi nu voi avea telefon,am urcat în cameră și am ales ceva de îmbrăcat rapid,de dată asta prizându-mi părul într-o coadă sus. M-am verificat de două ori să nu uit ceva,apoi când am dat să închid ușa am auzit niște pași în spatele meu,întorcându-mă și văzându-i pe cei trei în saptele meu.-KEES! strigă toți,ești vie!
-ADICĂ? am spus revoltată de cele spuse.
Râd de mine apoi îl aud pe Bry:
-După ziua de ieri credeam că ai făcut un atac de panică,sau chiar ai făcut stop cardiac. Te-am sunat toți de nenumărate ori și nu ne-ai răspuns așa că am venit să te luăm,moartă sau vie.. ultima parte a spus-o abținându-se să nu râdă.
-BRYAN,TU..!
A început să alerge mai repede ca mine ieri când am ridicat degetul spre el. Restul râdeau de noi,știam cu toții că noi doi eram cei mai amuzanți și de multe ori râdeam și de noi înșine. Am fost unul lângă celalalt indiferent de orice.
-Dragostea asta,spune Kai către mine.
-Vrei și tu o rundă? i-am spus serioasă.
-Gata,am tăcut,mimând ca și când ar avea acum un fermoar la gură.
Bry era aproape de stația de mașină,care nu era tocmai aproape așa că am încercat să ne grăbim. În timp ce eram pierdută în gândurile mele Ly mi-a pus mâna peste umăr apoi:
-Cum te simți Kess,ești ok?
-Sunt bine,doar că..
-Că? spune ea după ce lăsasem câteva minute pauză asupra vorbirii mele.
-Mă simt puțin obosită,spun și apoi las totul să treacă. Nu voiam să le spun acum despre ceea ce văzusem ieri. Nu acum,cel puțin..
O dată ajunși în clasă,mi-am căutat telefonul peste tot,până și sub catedră. Mă tot gândeam unde l-aș putea pierde dacă acasă nu iar în liceu nu..
Apoi am simțit un nod în gât,și niște furnicături asupra picioarelor mele.
"Dacă.." am spus ușor pentru mine apoi toți trei m-au privit.
-Kees?
Nu am răspuns din prima,iar ei încă mă priveau.
-Kess..? a spus Ly dându-mi cu mâna prin fața ochiilor.
Când m-a strigat Bry,a fost momentul când am auzit căci vocea lui a sunat atât de tare asupra urechiilor mele.
-DA?
-La noi nu răspunzi dar la Bry imediat,au spus cei doi în cor.
M-am uitat urât asupra lor apoi ei au râs.
-Deci,ești bine? îngrijorarea din vocea ei mi-a adus acum mai multă presiune despre ceea ce s-a întâmplat ieri..
-Nu-mi găsesc telefonul,spun eu iritată și stresată.
K-L-ai căutat acasă?
-Da,peste tot.
L-Asta căutai acum?
Am dat din cap.
B- Kess.. spune el cu un zâmbet imens asupra mea.
-Nu..
B- Fii sigură,dacă aici nu,acasă nu..
-De asta erai tu așa de tăcut,te gândeai cum să te duci din nou în acel loc?
B-Păi..
-Nu,nici gând!
B-Dar..
-Nu,îmi voi cumpăra unul nou!
A rămas supărat pe tot timpul zilei,de ce voia atât de tare să mergă într-un loc bântuit? nici nu voiam să mai văd acea casă dar mite să mă întorc după acel telefon.
L- Kess,ce vei face acum? a spus ea către mine în timp ce mergeam parcă fără viață.
K- Chiar,trebuie să ai un telefon nu poți sta fără unul..
B- EU PROPUN..
-TU NU PROPUI NIMIC!
B- HA..-
-NU!
A tacut și a început să mă îngâne.
B-Nici măcar nu m-ai lăsat să termin.
-O.. doamne,de parcă nu vei spune același lucru ca ieri..
B-Ți-l voi lua eu.
-Tu ce? spun către el surprinsă.
B- Doar veniți și astepti-mă acolo,mă voi uita eu după el.
-NU!
K- Kees,doar lasă-l pentru că nu intri tu,iar el sigur va face asta de unul singur.
-Fie! spun eu după ce toți m-au privit ca niște cățeluși.
L-Știi destul de bine ce mofturi va avea tatăl tău legat despre asta,plus.. nu ai un telefon atât de ieftin,știi asta..
Am dat din cap,tristă și am acceptat acest lucru.
Nu credeam că voi urî atât de mult o adresă.. deși nu voiam să am probleme cu părinții mei despre faptul că nu am fost responsabilă..
Când am ajuns,el a mers primul însă sentimnetul că nu-l puteam lăsa singur m-a făcut să mă simt vinovată,așa ca am fugit dupa el în timp ce Kai și Ly țipau după mine.-BRY? Țip eu după el,apoi când am vrut să mă întorc am auzit pași în spatele meu,simțind iar un fior asupra mea.
M-am întors și l-am văzut pe Bry cum voia să mă sperie.
-LA DRACU,TE OMOR CU MÂNA MEA! am țipat la el iar atunci a început să fugă.
-AM TELEFONUL LA MINE!
Am suflat ușurată și m-am întors însă.. când am vrut să plec m-am agățat de ceva.. am înghițit în sec..
Bună! Îmi cer scuze de eventuale greșeli gramaticale.
CITEȘTI
𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /
Любовные романы☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽ După ce Kessy ajunge să încalce un păcat pășind într-o parcelă de pământ blestemat,sufletul acestui conac ajunge să o urmărească. Timpul petrecut împreună,trăirile,sentimente și tot ce înseamnă acest spirit ajunge să fie cea mai fru...