𝟠 ☽☾

141 19 2
                                    

O ceață roșie m-a dat în apoi,aproape aruncându-mă de lângă el. M-am simțit atât de speriată pe moment în cât am țipat.
Pentru câteva momente uitasem total că fratele meu dormea. El în timp ce doarme eu mă lupt cu o chestie mistică,dacă mama ar știi ce am eu în cameră cred că ar spune să-l lovesc cu papucul.

Oare,dacă-l lovesc sau folosesc spray antiinsecte pleacă?
Am râs puțin în timp ce el mă privea neștiind ce se află în mintea mea.

-Serios?

-Hm? am spus eu încă râzând.

-Tu încă râzi de mine..

-Nu am voie,domnul mistic?

-Scuza-mă,am un nume..

-Tu ai un nume?

S-a uitat la mine de parcă avea să-mi ucidă orice existență din acest moment.

-Crezi că am cod sau cum?

-Ai un cod? spun eu întuziasmată către el.

-Sfinte Lucifer,ce mama naiba.. NU!

-Atunci.. să ghicesc.. misticul?

-Nu.

-Atunci ai un nume mai misterios..

Și-a pus mâna în cap,cred că regretă orice mișcare pe care a făcut-o până acum.

-Nu ai alte întrebări? spune el râzând ironic.

-BA DA!

-Eram irnoic..

-Nu cred,știi ce înseamnă?

-Kessy,dar ce creatură mistică crezi că aș fi? Am peste 100 de ani,deci unele lucruri le înțeleg. Spune nervos puțin.

-Oh,deci l-ai văzut pe Dumnezeu?

-Sfinte.. Kessy,te rog.. acum mă calci tu pe nervii.

-Nu cred,ai capacitatea de a avea nervii?

Nu a mai spus nimic ci doar a oftat,acum privea doar în gol de lângă biroul meu.

-Îmi cer scuze,doar..

M-am simțit fără aer,văzându-i ochii cum devin roșii. Apoi am picat din picioare,când am putut respira,l-am văzut doar privindu-mă apoi s-a întors și l-am auzit:

-Nu este bine să te joci cu o ființă care nu este umană. Te pot ucide,mai repede decât poți clipi.

-Nu am vrut,am spus iar el a venit la mine. Mi-a ridicat capul să-l pot privii în ochii.

-Ești neajutorată iar faptul că mi-ai intrat pe teritoriu m-a făcut să-mi pot dezvolta și mai multe abilități,cel puțin m-ai eliberat de vrajă. Apoi m-a lăsat brutal jos.

-ADICĂ?

-Oh,draga mea Kessy,crezi că dacă nu devin brutal,nu sunt? Te înșeli,sunt un vampir,însă am și alte abilități. Mi-e ușor să-ți fac orice vreau,îmi ești ca o păpușă pe mâini.

-Te rog.., nu voiam să-mi facă ceva rău.

-Acum mă rogi? Oh,scumpo,mai devreme mă lui peste picior. Ai grijă la unele lucruri,că s-ar putea să iau cotă pentru unele lucruri!

-Nu..

-Nu? atunci ascultă-mă cu atenție. Tu ești a mea indiferent de orice!

Nu mai aveam vorbe pentru a spune ceva,despre ce vorbeste..

-Nu este posibil.

Mâna lui m-a ridicat de pe podea,acum fiind în capul oaselor,cu doar o împingătură am ajuns lovită de peretele din spatele meu.

-Ce ai de gând? spun speriată.

-Aseară nu ți-am făcut nimic,dar acum.. trecându-și lent peste pielea gâtului meu sensibilă buzele. O mână era pe gâtul meu iar cealaltă îmi țineau mâinile. Aș putea,apoi am simțit ceva ascuțit asupra gâtului meu.

Când credeam că totul va fi un haos,s-a îndepărtat fără să simt ceva. Apoi m-a privit în timp ce eu nu știam nimic de mine din cauza fricii mele.
M-am lăsat pradă lui,deși nu voiam frica din mine acum era ceea ce controla tot corpul meu.

-Ar trebui să dormi. A spus iar atunci a plecat.

Am ridicat capul iar orice urmă de a lui nu mai exista,am rămas câteva secunde pentru a realiza ce tocmai se întâmplă.
Toată seara m-am gândit la ce s-a întâmplat astăzi,chiar mi-a părut rău dacă l-am supărat,nu eram obișnuită să țin conversații atât de bune cu restul..
Am încercat să dorm,să-mi mai revin cât de cât însă nimic nu a mers. Am coborât în bucătărie pentru a bea un pahar de lapte cald,mă uitam la vântul ce bătea afară pentru că vedeam frunzele ce cădeau din copac atât de repede.

Am ieșit puțin afară și am privit cerul plin de stele,îmi era atât de dor de familia mea. Oare mama și tata cum sunt? nu am mai vorbit cu ei de jumătate de an,căci mereu erau ocupați.
Am auzit niște pași,venind spre mine,însă gândul m-a dus la cea creatură. Am întors capul și chiar ea era,am rămas puțin surprinsă să-l văd aici.

-Ce faci aici? i-am spus.

-Același lucru te-aș întreba și eu însă nu mi-ai răspunde.

Tremuram puțin,hainele mele nu erau atât de groase iar frigul de afară era din ce în ce mai puternic. El s-a uitat la mine cu mici priviri apoi am simțit ceva cald asupra mea.

-Îmbracă-te bine data viitoare, a spus și de atunci următoarele zile nu l-am mai văzut nici măcar o noapte.

Însă mi-am trăit zilele mai bine fără el,liceul și apoi când veneam acasă nu era nici urmă de el.

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum