-De ce mă urmărești? a spus ea nervoasă.
-Nu o fac,ci merg alăturii de tine.
-Nu,mă urmărești..!
-Nu,nu o fac..
Din spatele ei au apărut trei persoane ce se uitau puțin speriate la ea.
-Kess? cu cine vorbești? a spus un băiat dintre cei doi.
-Cu el a spus ea.
-Care el? a continuat baiatul.
-EL! arătând spre mine,ca apoi să înțeleagă că de fapt nu mă pot vedea.. Voi chiar,nu-l vedeți?
-Nu.. se uitau derutați.. Kess ești bine?
-LA NAIBA! a strigat și a plecat din fața noastră,nervoasă.
Kessy
La naiba viața mea începea să mergă atât de prost,și ideea este că de ce doar eu îl văd din toți? DE CE EU? DE CE EU SUNT SINGURA BLESTEMATĂ! am simțit ceva pe umăr așa că l-am ridicat în semn de să mă lase în pace. Când a doua oară a făcut-o m-am întors nervoasă spre persoana ce era în spatele meu iar ceea mai amuzantă parte a fost că nu era nimeni.. iar când am țipat,toată clasa m-a privit.
Apoi l-am văzut pe el ce stătea cu capul în palme făcându-mi cu ochiul,la naiba avea chef de glume acum.. Toată ziua mi-a făcut doar lucruri care mi-au încărcat orice nerv la maxim.
Începea să-mi vorbească apoi începea cu atingerile..L-am prins de cămașă și l-am târât în baie,nu mai suportam asta nici o secundă în plus.
-JUNGKOOK!
-Kessy.
-Suntem la liceu,te rog să te potolești,am spus iar atunci pe ușă au intrat câteva persoane pe care nu le cunoaștem dar care se uitau ciudat la mine. Mi-am pus mâna peste față și am ieșit din baie.
-Kees! a spus el către mine iar eu plecam nervoasă în clasă.
Restul zilei am încercat să-l ignor cât se poate de mult,însă unde eram eu era și el.
-Poți te rog să mă lasi în pace?
Nu a răspuns,stătea nemișcat și mă privea cu ochii aceia sclipitori. Mi-am dat ochii peste cap și am plecat de lângă el.
Când am ajuns acasă am simțit că ceva nu era în regulă. L-am văzut cum se așează pe scaunul de la birou iar apoi am auzit un oftat din partea lui,brusc mi-se făcuse milă de el..-Jungkook? am spus către el,însă nici acum nu m-a privit.
M-am ridicat de pe pat,și am plecat la baie pentru a mă spăla pe față,iar când m-am întors tot în acel loc privind în gol l-am regăsit.
I-am atins ușor umărul și m-am uitat la foaia pe care erau acum doar niște măzgâlituri,desene pe care nu le înțelegeam..
-Ce este asta? am spus către el.
Oftase din nou,ceea ce mă facea să-mi pierd tot calmul pe care cu siguranță nu îl aveam..
-Dacă mai oftezi ca un motan rănit,fără să-mi spui ce se întâmplă nu te pot ajuta.
-Te-am enervat azi? a spus într-un final,vorbele lui sunau ca fiind rănit..
Vocea lui mă făcea să-mi fie atât de milă de el,să vreau a-l îmbrățișa și a nu mă mai simții atât de vinovată.
-Da,nu știu ce a fost cu tine,i-am spus și m-am îndreptat spre pat. Insă doar o fracțiune de secundă a durat ca am ajuns întinsă pe pat iar el deaspura mea.
-Mă voi revanșa a spus el către mine râzând ca un psihopat la pradă.
-OOO,NU! NICI SĂ NU ÎNDRĂZNEȘTI!
L-am avertizat și m-am ridicat rapid pe sub mâna lui,amenințându-l cu degetul. Venea tot mai aproape de mine cu mâinile pe o parte și alta,iar degetele sale erau despărțite ca forma unei pânze de paianjen.
În doar câteva secunde mâinile sale erau peste abdomenul meu plimbându-si degetele iar eu încercând să respir din cauza lipsei de aer creată de criza râsului meu care devenea contagios foarte rapid. Nu îl puteam vedea atât de bine prin lacrimile de râs,dar simțeam că se distra,ceea ce nu m-a făcut să-l opresc.Când am vrut să-l gâdil și eu s-a opus,ajungându-se într-un final la o bătălie foarte "încinsă".
În timp ce noi încercam să ne gâdilăm unul pe altul,pași mamei mele erau atât de silențioși în cât nu i-am putut auzi.
Mâna ei deschiseseră ușa în timp ce eu aveam mâinile în aer,împletite cu ale lui și râdeam ca un copil.
-KESS! spune mama fericită până să mă vadă cum stăteam. A rămas câteva secunde uitându-se la mine.
Mâinile mele erau în aer,stăteam pe o parte iar piciorul meu era aproape ridicat. Nici nu voiam să-mi imaginez cum se vedea din exterior..
Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️
CITEȘTI
𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /
Romance☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽ După ce Kessy ajunge să încalce un păcat pășind într-o parcelă de pământ blestemat,sufletul acestui conac ajunge să o urmărească. Timpul petrecut împreună,trăirile,sentimente și tot ce înseamnă acest spirit ajunge să fie cea mai fru...