𝟙𝟡☽☾

76 5 3
                                    

Un țipăt puternic s-a auzit trecând pe lângă urechiile mele,în timp ce eram concentrat. Concentrarea mea dacă se v-a frânge nu va aduce lucruri bune,acum,m-am ridicat în aer simțindu-mi oasele grele,o durere-n piept când acele țipete se tot auzeau.

Pentru câteva momete nu am înțeles acel țipăt până când să realizez că era al.. ei. Mi-am simțit tot corpul plin de sângele ce mergea cu putere prin venele mele,aproape explodându-mi de furie.

"CONCENTREAZĂ-TE JUNGKOOK" asta era tot ce-mi spuneam,când am reușit să-mi respect tot ce aveam,ultimul lucru cel mai important era ea. Acele țipete se liniștiseră,ceea ce nu îmi sună a fiind totul bine. Mi-am întors corpul rapid,auzind niște rupturi,însă nici o durere iar mâna mea era parcă de gelatină. M-am uitat la ea și voiam să o pun la loc,auzind apoi altă ruptură iar mâna mea era cât se poate de ok acum.

Am privit ieșirea din cameră,sigilând tot și apoi ieșind ca fulgerul din conac. Priveam spre casa ei iar dintr-o dată am văzut o lumină puternică aproape orbitoare venind din ea.

"LA DRACU,KESS,NU!"

Alergând spre ea cu speranța că demonii nu o vor ataca acum,când am intrat pe ușă tot ce am văzut era ea în colț privind speriată spre trei umbre negre ce veneau spre ea cu unghiile lungi,și ochii roși.

Am ajuns în fața ei,rostind cuvinte pe care ea nu le-a înțeles. Speriată încă fiind după șocul aflat,casa ei era dezordonată,sticlă spartă,apa pe jos,și niște sânge,SÂNGE? SÂNGE.. pe care speram să nu-l știu ca fiind al ei.

M-am întors către ea speriat,luând-o puternic în brațe și mângâindu-i capul. Respiram rapid și greu,dar o știam bine. Niște pași ne-au întrerupt,era Jake ce avea în mâinile sale două lame ca fiind săbii.

-Jungkook,ia asta! mi-a aruncat una.

-Kess,stai aici! spune Jake către ea.

Am dat amândoi din cap,plecând și omorând restul de creaturi ce aveau să o atingă. Distracția nu era tocmai plăcută când oboseala mea apărea atât de puternică asurpa mea încercând să-i fac față,cu greu.

Spiritele ce aveau să vină după ea nu se opreau,am scos cutia ce le putea prinde în ea. Și le-am prins distrugând-o pe moment.

-JUNGKOOK! am auzit vocea ei speriată.

Când am privit ce avea să vină spre ea am încremenit,un șarpe roșu,cu limbă lungă și ochii negri,negrii de aprcă un suflet îl posedă.

Am încercat să-l ademenesc spre mine,însă în doar câteva secunde capatul lui s-a triplat.

-Dumnezeule! a spus Jake spre acel spirit.

Mi-am încrucișat degetele,în forma unui pătrat,spunând încă o incantație ce avea să-l ajute pentru deposedare.

Lumea de dincolo este atât de plină de lucruri neștiute de oamenii,cel puțin de un suflet pur ca ea.

La ultimul cuvânt mâna mea s-a rupt,încercând încă să-mi țin corpul în capetele oaselor.

-JAKE! am strigat și în doar câteva momente am văzut cum totul pentru mine era în ceață,însă nu voiam să las totul așa. Nu puteam să o las pe ea și el. Veninul ce era acum în piciorul meu din cauza acelui șarpe,mă seca cu totul. Mă târam precum animalele,încercând să-i înfig în spate bucata de lamă. În timp ce Kess voia să mă ajute,plângând în acel loc,ne putând să iasă.

-JAKE,JAKE! țipă ea către el,dar eu nu am mai reușit să ajung,eram pe creatura ce îmi înconjura picioarele acum,încercând să mă zbat dar fără folos. Când am înfipt cu ultima putere a mea lama-n pielea lui,a refuzat a se pătrunde.

-JUNGKOOK! țipătul lui Jake a fost singurul înainte de a rămâne fără conștiință. Spiritul era mult prea puternic pentru mine,cel puțin fiind atât de slăbit.

Mâna lui a fost cea care m-a aruncat din coada sa,ajungând undeva aruncat prin casă,iar în sinea mea mă simțeam ușurat dar și amuzat de mine zburând ca o pasăre rănită prin casă.

În următoarele clipe,acea creatură încă lupta cu Jake,știind că nu avea șanse. A scos cele patru lame ce le purta și în doar câteva secunde a fost doborât, incantând și scoțând demonul cât și animalul din casă. Făcând un sigiliu,temporar.

Mi-am simțit tot corpul greu,și părți din corp care mă dureau îngrozitor. Mă simțeam pe moarte cu acel venin..

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 12 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum