După ziua asta am ales să-mi petrec ultima seară cu Kess. Căci voi pleca să-mi găsesc piatra pentru blestem.
Am plecat după cele întâmplate cu Jake la ea,deși Jake a spus că va rămâne aici nu eram în totalitate sigur de siguranța pe care Kess o avea acum singură.
Când am ajuns în camera ei ea adormise cu telefonul în mână,și un caiet pe care scria ceva:
"Iubirea reală se întâmplă prima dată iubind imaginar pe cineva.."
Am clipit și am încercat să-i înțeleg sensul. Apoi am luat acel creion și caiet și am început a scrie un mesaj pentru ea.. deși nu voiam să o las,mă voi întoarce la ea. Era doar o călătorie de jumătate de an..
Am oftat,apoi am început a rescrie. Când mi-am lăsat creionul jos,am privit-o.
Sentimentele pe care voiam să le neg,erau atât de clare acum. Pentru că-i voiam binele înainte de toate,zâmbindu-mi de unul singur când o priveam.
"Iubesc.."
Am spus și apoi am închis acel caiet,lăsându-l pe marginea patului. Am trecut peste mâna sa numele meu,incolor fiind un semn de protectie al meu către ea.I-am sărutat fruntea încet,apoi i-am putut vedea un micuț zâmbet în colțul buzelor.
Era rău,atât de rău.. mi-am spus în gând când m-am trezit la realitate. Știam ce făceam,știam ce era să urmeze dar iubeam,și ce am învățat a fost că iubirea.. însuși iubirea poate schimba orice rău în bine și orice este fără viață în viață.
Iubirea,ea este elixirul ce ține în viață oamenii. Pentru că ea te aduce în punctul în care vrei să faci totul mai bine pentru persoana iubită. Binele ei aduce în tine liniște,ceea ce rezultă iubirea față de acea persoana.
În timp ce alergam de unul singur spre destinație,în cap mi-au venit atât de multe lucruri despre ea în cât. Vreau să-mi recapat acum trupul,iar eu să o pot apăra de ei dar și de mine..
Uneori îmi pierd controlul,mă depășește orice sete știind că ea este un trup fără aujor mă făcea mai puternic doar mintal. Partea de vampir cât și jumătatea de demon care o dată a fost om se arată încet cu încetul..
Mai aveam încă puțin să ajung și să-mi readuc latura ce a fost căpătată de mult într-un loc pierdut și uitat de restul. Nu mi-a lipsit dar nici dor nu mi-a fost.
Kess
Am adormit în timp ce-l așteptam pe el pentru a-mi răspunde la întrebările pe care le-a lăsat în aer.. însă mesajul meu către prietenii mei nici el nu a avut răspuns,am scris o propoziție ce mi-a rămas în gând încă din primele ore la care profesoara ne-a explicat despre romane,o lectie atât de cuprinzătoare.
Îmi doream ca aceste luni să treacă rapid,pentru a ajunge cât mai repede la facultate. Visul meu încă era legat de realizarea viitorului dorit de mine cât și plecarea noastră ca prieteni în călătoriile visate din copilărie.
Dimineață când m-am trezit am luat caietul și creionul și l-am așezat pe birou,simțind o căldură pe braț dar și în corp. Am ales să ignor și să-mi fac un duș,văzându-mi ochii umflați m-am speriat câteva secunde. După ce am ieșit din duș m-am simțit mult mai bine,sunându-mi prietenii pentru că nici unul nu răspundea,era o zi de weekend ceea ce ne permitea o ieșire împreună. Toți aveau treabă,însă eu am rămas de una singură în casă pentru că nu aveam cu cine ieși. Am coborât în bucătărie pentru a-mi face micul de jun iar când am auzit pași în spatele meu m-am intors,am privit câteva clipe pentru a mă asigura iar când am văzut picături de sânge pe jos,am simțit cum îngheț de spaimă..
"C..e..dd.rac.u.." am spus bâlbâindu-mă speriată.
Când am văzut apoi un băiat,înalt și cu părul ciufulit,închis la culoare și privirea către o cenușă.
-Kess,a spus el către mine apoi eu am scăpat paharul cu apă.
Tot ce am mai știut a fost că am spus
"Doamne.."
Atunci mâinile sale m-au prins,iar eu am simțit cum leșin. Ce am mai făcut de data asta de am la mine în casă chestii nesfinte?
Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️
CITEȘTI
𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /
Romans☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽ După ce Kessy ajunge să încalce un păcat pășind într-o parcelă de pământ blestemat,sufletul acestui conac ajunge să o urmărească. Timpul petrecut împreună,trăirile,sentimente și tot ce înseamnă acest spirit ajunge să fie cea mai fru...