Când respirația lui devenea mai accelerată iar acei colții se atinseseră de pielea mea. Am înghițit în sec,nu m-am opus căci știam câtă putere poate avea. Am închis ochii și i-am strâns ușor,mușcându-mi buza de jos.
Însă tot ce am simțit după a fost capul său ce s-a sprijint de fruntea mea,ceea ce ne-a făcut să ne împreunăm frunțile unul cu altul. Respiram rapid apoi i-am auzit vocea tremurând:
-Nu îți voi face rău,nu te pot răni.
-Ce.. a fost asta.. răspunzându-i speriată.
-Un mic test,mi-a spus amuzat.
Știind că de fapt acest lucru nu a fost atât de amuzant pe cât el făcea să pară.-TEST? EȘTI CRETIN?
-Cr..e..t..in? Spune pe litere întorcându-mi capul.
-DA! Și VREAU EXPLICAȚII PENTRU ACEA CHESTIE CE MI-A ATINS PIELEA!
-Oh,acea chestie vrei să spui? stând o clipă pe gânduri. Acea chestie.. ah,da.
-Ai de gând să-mi spui? i-am răspuns nervoasă,cel puțin încă îmi controlam nervii destul de bine.
A oftat lung,apoi ne-am așezat pe pat. Uitându-se-n ochii mei ceea ce mi aducea fiori,mă simțeam vrajită de el când făcea asta..
-Promite-mi că vei avea grijă și data viitoare când îți spun să stai cu mine,vei sta. Vocea lui era acum mai groasă,serioasă și lipsită de o altă emoție.
-Adică..?
-Adică.. trebuie să înțelegi că în momentul în care tu ai fost atinsă de mine cât și ai intrat pe un loc să spunem "privat",nu te-ai ales doar cu mine pe cap,ci și restul care acum te vor nu doar pentru sângele tău și pentru că..
Atunci ușa s-a deschis pe ea intrând Min,pentru a mă intreba dacă mă simt mai bine. I-am răspuns și am stat câteva minute unul cu celălalt în timp ce Jungkook era lângă noi,parcă privea acum trist într-un loc. Pierdut în gândurile sale de chestie mitică.
Când el a plecat,mi-am întors privirea către el. Făcându-i semn să se așeze lângă mine.
-Kess..
-Da? i-am spus în timp ce-mi pregăteam patul pentru a mă pregăti de somn.
-Ai de gând să fi a mea,dacă lucrurile nu merg atât de bine?
-Adică.. a ta? deja nu-mi place în totalitate ceea ce auzeam însă o parte din mine spunea să-l ascult.
-Promite-mi.. luându-mi mâinile în ale lui,și privindu-mă cu ochii săi mari.
Am dat din cap,deși nu știam ceea ce ar însemnă asta. Voiam să-l ajut deși nu voiam,poate așa fiecare dintre noi va avea o cale bună,deșii.. eu sunt ceea ce a greșit de aici..
-Dar nu poți veni cu mine la liceu! m-am răstit la el,încă iritată.
-DE CE?
-NU!
-O haide,Kess..
-Pot avea grijă de mine de una singură. I-am spus nervoasă.
-Dar pe lângă asta este și distractiv,făcându-mi cu ochiul.
Mi-am dat ochii peste cap,punându-mi pătura în cap. Cât timp va mai trebui să-l suport? Oh,doamne..
Dimineață când m-am trezit,deschizându-mi ochii încet,i-am văzut fața ce mă privea. M-am speriat,tresărind și punându-mi mâna peste piept.
-JUNGKOOK-ULE! CE MAMA NAIBA FĂCEAI? ERA SĂ MOR..! aruncând cu perna după el,nu am nimerit.
Se amuza de faptul ca eu era să mor lângă el,cel mai probalil asta își dorea..
-Eu.. uh,pai.. am văzut că râzi în somn.
-Râd în somn? am spus încă somnoroasă deși după ceea ce făcuse,îmi trecuse toată oboseala din corp..
Se aproprie de mine,mai aprope și apoi spune:
-Crezi ca te-aș privi de bună voie,adorabilo?
Am clipit repede și,simțeam că mă înroșesc,dar l-am împins,m-am întors nervoasă.
-Nu,nu ți-am permis... deci cât este ceasul?
-Cine spune că ar trebuie? râzând în sinea lui și devenind sarcastic. Cât despre ceas,păi.. 7:30.
-CÂT? 7:30?
Am luat telefonul repede și am văzut că de fapt era 6:30,ceea ce m-a înfuriat mai tare. M-am ridicat din pat cu o furie în cât aveam să-l fac eu cenușă. L-am alergat prin cameră în timp ce el râdea de mine.
-ÎȚI VOI DA EU MOTIVE DE RÂS!
-DEJA O FACI!
-JUNGKOOK!
Am făcut un cerc la cât ne-am învârtit,căci înconjoram amândoi patul. El urcându-se și coborând la fel și eu.
Când într-un final am reușit să-l prind,rămăsesem fără aer,trăgându-mi sufletul cu mâinile pe tricoul său.
-Te-am trezit mai bine? a spus el încă având glumele lui stupide.
M-am uitat ucigător,împingându-l și trăgându-i un pumn. Făcându-se că-l doare și mângâindu-și ușor brațul.
-O haide, nu-mi spune că te doare..
-O ba da,vrei să vezi?
-Ce să văd? că plângi?
-Vrei să plângi? a spus rânjind spre mine iar eu am fugit spre baie și am închis ușa rapid auzind vocea lui:
-Crezi că nu vei ieși de acolo?
-NU!
Și am început să mă pregătesc pentru ziua ce v-a urma,știam că voi fi singură fără ei astăzi,atunci.. o tristețe m-a curpins..
Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️
CITEȘTI
𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /
Romance☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽☾˙˙☽ După ce Kessy ajunge să încalce un păcat pășind într-o parcelă de pământ blestemat,sufletul acestui conac ajunge să o urmărească. Timpul petrecut împreună,trăirile,sentimente și tot ce înseamnă acest spirit ajunge să fie cea mai fru...