𝟙𝟠 ☽☾

142 15 5
                                    

Jungkook

După ce m-am luptat cu niște sentimente,momente și evenimente nu tocmai plăcute am reușit să-mi câștig cu totul piatra. Dar,când un sunet ciudat din spatele meu s-a auzit mi-au încremenit oasele în acel loc. Pași persoanei erau grei,sufla de parcă era ultima clipă de a-și lua aer.

-Jungkook? spune persoana venind spre mine.

-Mey? spun eu obosit.

-Sfinteee.. Tu ești!

Am oftat ușurat,apoi mi-a dat drumu. Privindu-mă din cap până în picioare apoi zâmbindu-mi.

-A trecut o vreme.. îmi răspunde din nou.

-Așa se pare. Dându-mi praful de pe mâini.

-Ai venit după Isar? spune el puțin tulburat de situația mea.

Am dat din cap la fel și el,apoi stă câteva momente pe gânduri ca apoi să aud:

-Tu ești cel ce..-

-Nu,am spus iritat către el.

A înghițit în sec,ne mai punând întrebări.

-Dar,de ce tocmai acum? Mai ai până la cei 201 ani..

-Am nevoie de ea acum,cel puțin pentru a nu regreta și acum..

-Nu a fost vina ta,spune el așezându-mi mâna peste umăr. Nimic ce este soritit vieții cât și morții noi nu avem putere asupra lui. Vina ce ți-o porți pe umeri este inutilă.

-Mulțumesc. I-am răspuns,totuși cuvintele lui erau liniștitoare.

-Însă persoana pentru care te lupți acum,spre să merite iar Astarte să fie împăcată..

-Nu pot spune că o iubesc,am spus puțin tirst dar lipsa ei este simțită. Gândul meu încă era la Kess..

-Kessy,spune el. Râzând ușor liniștit. Ai de gând să-i fi cavaler?

-Cavaler?

Și-a așezat palmele una peste alta,apoi o hologramă și-a făcut apariția. Era chiar ea,stând pe pat privind cerul și văzându-i lacrimile ce nu își aveau locul peste obraji ei calzi. Am înghițit în sec,uitându-mă spre ea cu durere în suflet. M-am atașat de ea,nu mințeam spunând asta însă.. o parte din mine spunea alt ceva.

-Ea..

-Da,ea. Kessy,spune el. Ea îți este o parte importantă a vieții tale,Jungkook. Alege cum trebuie ales,nu mai forța lucrurile căci firul se va rupe. Ea este fragilă pentru ceea ce ești tu,moartea pentru ea o poate schimba burtal. Alege să iubești dar când alegi să iubești asigură-te că dragostea nu este unilaterală.

"Dragoste unilaterală" mi-am șoptit în gand,adică eu să o iubesc iar ea pe mine nu și vice versa?

Ahh,era prea mult pentru oboseala ce-mi acapara acum corpul.

-O iubesc,am spus când am închis ochii privind-o.

-O iubești? spune el calm,foarte calm.

-Da,vreau să o apăr,să o apăr pentru că simt ceea ce nu am simțit nici prima dată.

-Jungkook.. tu e..-

-Nu,știu că nu sunt o ființă ce are bunătate,însă ea. EA ARE ACEA SCLIPIRE,MEY! EA O ARE! PENTRU EA,M-AȘ SCHIMBA ÎN CEL MAI BUN OM. LÂNGĂ EA ȘI PENTRU EA!

Nu pot să exclud asta,chiar nu pot.. ori de câte ori o privesc mă opresc din tot ce-mi doresc.

-Când Astarte a spus că-ți dorește ceea ce-ți dorești,nu credeam că o vei găsi pe ea. A spus el cu un zâmbet firav.

-Mă știi încă de când am făcut primi pași ai vieții. Cel puțin iubirea pe care am simțit-o în copilărie,nu a fost pentru mine,am spus trist.

-Asta încerc a-ți spune,ești dispus să mori pentru ea,și ea pentru tine acum.

-Voi fi mândru de tine,cât timp crezi în tine fiecare lucru este posibil! Ridicându-și pumnul și luându-mi mâna dreaptă peste care își așează ușor pumnul,privindu-mă.

-Aici,pentru că nu am reușit să-ți dăruiesc ceea ce aveam încă de atunci. Acum te rog,ai grijă de el și folosește-l pentru fericirea ta! a spus închizându-mi ușor mâna cu degetele sale. Ești încercat de restul însă nu te lăsa încercat de propriile sentimente. Atunci un sunet liniștitor l-a facut să dispară încet,iar eu am alunecat într-o groapă imensă ce mă aducea încet spre un râu imens. Am închis ochii,lunâd Isarul și dorindu-mi să ies din locul acesta.

Dintr-o dată am simtit o mână ce mi-a prins mijlocul ridicându-mă și aducându-mă în locul de unde am venit prima dată. Știind ca acel spirit,simțind că a fost cine credeam.

Am zâmbit și mi-am pus piatra către inima,alergând cu ultima viteză pe care o mai aveam. Inima mea era impăcată că am văzut-o dar tristă că nu era bine și nu m-a ascultat.

Când am ajuns în casa de unde amândoi am plecat,am coborât în cameră unde era cartea. Am deschis-o rapid,uitându-mă peste scrisul antic. Am așezat peste carte Isar-ul și începând a citit și spune încântați pentru minimul proces prin care pot trece acum,până anul viitor sau cel puțin până o pot avea pe ea.

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 /𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum