-6 BÖLÜM-

13.2K 406 52
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorum yapıp takip etmeyi unutmayın.
TikTok: yabancibiryazar_
İyi okumalar❤️

——————————————————

-6 BÖLÜM-

Siz: pişt komutan

Siz: ben dün sana çok sinirlendim

Siz: teşekkür de edemedim

Siz: teşekkür ederim

Maskeli aptal komutan: sanırım sinirin geçti

Maskeli aptal komutan: ne için?

Siz: hayır geçmedi hala sinirliyim

Siz: beni kurtardığın için

Maskeli aptal komutan: gerek yok vazifem

Siz: değil

Maskeli aptal komutan: ne?

Siz: vazifen değil

Maskeli aptal komutan: ha bide bunun için kavga edeceksin

Maskeli aptal komutan: anladım tamam

Siz: maskesiz yüzünü atsan ölür musun?

Maskeli aptal komutan: muhtemelen

Siz: mohtomolon

Maskeli aptal komutan: çocuk musun sen?

Siz: Özgür sinirim bozuk bak

Siz: dünden de sinirliyim

Siz: atmıyor musun şimdi?

Maskeli aptal komutan: hayır

( 'Maskeli aptal komutan' adlı kişi engellendi.)

Telefonu kenara bırakıp sinirle çekmeceden havlu alıp banyoya girdim.  Düşümü aldıktan sonra dolaptan üzerime iç çamaşırlarımı geçirdim ve rahat pijamalarımı giydim. "Kızım gelsene buraya." Annemin sesini duymam ile odamdan çıkıp salona gittim. Annem çıkış kapısının önündeydi. "Afendim anne," dedim. "Oğlan var burda seni soruyor." Kaşlarımı çatarak kapının önüne gittiğimde oldukça üzün boylu esmer bir adam vardı. "Buyrun?"

Adam elini uzattı annem'e. "Özgür ben Arya'nın arkadaşı." Gözlerim sonuna kadar açıldı. Özgür buradaydı. Annemin hemen gitmesi gerekiyordu. "Anne yemek yandı." Berkenin sesini duyduğumda ilk defa kardeşimin olduğuna şükür ediyordum. "Siz konuşun Arya," diyip mutfağa gitti. Özgürü elinden tutup evden dışarı çıkarıp kapıyı kapattım. "Sen aptal mısın?" diye hayıflandım. Beni baştan aşağıya süzdüğünde kırmızı kareli pijamalarla durduğumu yeni idrak ediyordum. "Ne bakıyorsun?" Dudaklarının kenarı kıvrıldığını görünce sinirden patlamak üzereydim.

"Maskesiz yüzünü göster dedim pat diye evime gel demedim!" dedim sertçe. "Ayrıca benim evimi nereden biliyorsun?" Yüzünü yüzüme doğru eğdi. "Yüzbaşıyım ya ben güzelim," diye fısıldadı. "Maskesiz olduğumu görenler yüzbaşı olduğumu bilmiyor, sadece sen biliyorsun. Annen de bilmesin." Gözlerimi kırpıştırdım yakınlığından dolayı. Elimi göğsüne yaslayıp ittim. "Uzaklaşsana sen," diye fısıldadım. "Niye uzaklaşıyormuşum ben?" diye sordu. "Evimin önündeyiz mahallede gören olursa, kim bu derse ne diyeceğim?"

MASKELİ KOMUTAN (YARI TEXTİNG). (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin