Merhaba benim güzellerim💖
Yeni bölümle sizlerleyim.
Artık bölümler düzenli bir şekilde gelecek merak etmeyin.
Tatilde olduğum için bölümleri yazmam üzün sürüyordu özür dilerim.
Oy ve yorum yapıp takip etmeyi unutmayın.
Sizleri çok seviyorum 🫶🏻
TikTok: yabancibiryazar_
Keyifli okumalar❤️————————————————————
-7 BÖLÜM-
Siz: sen mi söyledin?
Siz: Özgür cevap ver!
Maskeli aptal komutan: sana da
GünaydınSiz: boş ve şimdi günaydın'ı
Siz: sen mi söyledin?
Maskeli aptal komutan: neye dellendin yine sen?
Maskeli aptal komutan: neyi ben söylemişim?
Siz: annem ve babama kaçırıldığımı
Maskeli aptal komutan: evet
Siz: neden?
Siz: salak mısın sen?
Siz: geri zekâlı!
Maskeli aptal komutan: doğru konuş Arya
Siz: SENİN YÜZÜNDEN DIŞARI ÇIKMA İZNİM YOK!
Maskeli aptal komutan: iyi işte
Maskeli aptal komutan: güvende olursun
Siz: DELİRTİNİZ ULAN BENİ!
Siz: DELİRTİNİZ!
Çevrimdışı olup telefonu kenara attım. Tuanayı uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktım ve banyoya girdim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve üstüme rahat bir şeyler giydim ve aşağıya indim. Kahvaltıyı annem çoktan hazırlamıştı. Ona kızgın olsamda gidip masaya oturdum ve tabağım bir kaç parça bir şey koydum. Tuana da gelip yanım oturmuştu.
Bir kaç gün önce can sıkıntısından iş ilanlarına bakıp aralarından bir kafede garson olmayı tercih etmiştim. Bugün hafta sonu olduğu için okulum yoktu. Eğer annem izin verirse işe başlamayı düşünüyordum. Tabi annemden izin alacak zamanı geçtim ama annem dün söylediklerinde kararlı gözüküyordu. "Anne," dedim kısık sesle. "Efendim?" Derin bir nefes aldım. "Ben işe başladım." Kaşları çatıldı.
"Ne yaptın ne yaptın?" dedi öne eğilerek. "Bak biliyorum izin vermeyeceksin ama ben yine de gideceğim." Annem bir Tuana'ya birde bana baktı. "Kızım Allah'a çok şükür Madi durumuz iyi. Baban albay, annen hemşire sen niye çalışıyorsun? Oku sen!" dedi sertçe. "Anne ben çalışmak istiyorum!" Annem başını iki yana salladı. "Olmaz." Sinirle masadan kalktım. "Ben gidiyorum!" diyip evden anahtarı alıp çıktım.
Tuana da peşimden koşarak gelmişti. "Kızım insan bir beni de bekler."dedi uykulu haliyle. Koluma girdi. "Kötü yaptım dimi?" diye sordum. "Neyi?" dedi anlamaz gözlerle. "Annemden vedalaşmadan çıktım." Başını iki yana salladı. "Yok zaten annen senin delilini biliyordur takmaz yani." Omzuna vurduğumda kıkırdayıp başını omzuma yasladı. Çalışacağım kafenin önüne geldiğimizde Tuana gitmişti. İçeriye girip kendimi tanıtıp önlümü taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ KOMUTAN (YARI TEXTİNG). (DÜZENLENİYOR)
RomanceSiz:knkkkkkkk Siz:bana şu fotoları göndersene 0944:efendim? 0944:kimsiniz? Siz:vay beğğğğ Siz:tanımadın dimi beni Siz:numaranı okuldan sudeden aldım 0944:27 yaşındayım ben küçük hanım 0944:okula gitmek için fazla büyüğüm Siz:bende okula gitmiyoru...