-9 BÖLÜM-

11.4K 353 65
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorum yapıp takip etmeyi de unutmayın.
TikTok: yabancibiryazar_
İyi okumalar❤️

——————————————————

-9 BÖLÜM-

"Günaydın," dedim yemek masasına geçerken. "Durgunsun?" diye sordu babam. "Berkeyi özledim." Kaşları havalandı. "Sen sever miydin Berke'yi?" dedi gülerek. "Severim baba, o benim kardeşim." Annem çayını doldurdu. "Bugün zaten burada olurlar teyzenlerle." Başını olumlu anlamda sallayıp kahvaltımı etmeye Başladım. Berke benim on altı yaşındaki kardeşimdi. İki haftalığına okuldan izin alıp tatile, teyzemlerin yanına gitmişti. Teyzemler Almanya'da yaşıyor. Eniştem ve kuzenim Almanyalı. Teyzem eskiden bizim karşımızdaki apartmanda oturuyorlardı. Sonra Türk kocasından boşanıp Alman eniştemle evlendiği için Almanya'ya taşındı. "Sen başka için durgunsun Arya," dedi babam. "Yok bir şey baba," dedi ve ekledim. "Ayrıca yani sabah saatlerinde ben böyle oluyorum."

"Bak eğer biri bir şeye yaptıysa-" Lafını kestim. "Hiç kime bir şey yapmadı merak etmeyin," dedim sakinlikle. Başını olumlu anlamda salladı. "Öyle diyorsan, öyledir." Kahvaltıyı bitirdikten sonra masadan kalktım. Saat 9'da üniversite başlıyordu. Odama girip üstüme siyah uzun kollu tişört giydikten sonra altına da kot pantolon giydim. Ayakkabılarımı da ayağıma geçirdikten sonra çantamı alıp çıktım. Üniversite üç sokak ilerideydi. Tuana'yı da evinden aldıktan sonra yürümeye başladık. "Ay yine bitti bu tatil ya!" Tuana'nın mızmızlanmalarını dinleyerek geçmişti bütün yol. Okula vardığımızda sınıfa geçtik. İkimizde sıralarımıza oturduk. "Pişt sen durgunsun?" Nefesimi serçe verdim. "Niye herkes aynı soruyu soruyor?" dedim sertçe. "Yok bir şey!" Kafamı sıraya yaslayıp gözlerimi kapattım.

Bir kaç dakika sonra Tuana'nın beni dürtemsiyle gözlerimi açtım. Hoca gelip ders'i anlatmaya başladı. Ders boyunca sadece boş boş bakıp not tutuyordum. Aklım sadece Özgür'deydi. Dün küçük de olsa biraz tartışmıştık ve bugün hiç konuşmamıştık. Ders bittiğinde eşyalarımı toplayıp çantama koydum. Ve Tuan'nın koluna girerek kantine indik. "Yine bana bağıracağını biliyorum ama yine de söyleyeceğim," dedi sakince Tuana. "Ne oluyor?" Kahvemden bir yudum aldım. "Aklım bir şeye takıldı," dedim. "Nasıl bi şey?" Saçlarımı geriye ittim. "Biriyle kavga ettim ve bu canımı sıkıyor." Gözlerini kıstı. "Bu biri Özgür mu?" Başımı hemen iki yana salladım. "Yok öyle bir şey," dedim hızlıca. "Tamam panik yapma sadece tahmin ettim." Dudaklarımı birbirine bastırdım. "Tahmin bile etme Özgürle benim aramda bir şey yok, olamaz da."

"Neden olamaz?" dedi kaşlarını çatarak. "Birbirimiz sevmiyoruz." Birden kahkaha attı. Yüzüne anlamayarak baktığında kahkahasını zor da olda durdurup konuştu. "Oğlum onun sana nasıl baktığını gördün mu sen?" Yutkundum. "Nasıl bakıyor?" Masaya doğru eğildi. "Elde edemeyeceği bir şey gibi. Sanki dokunursa incinirsin. Kıyamıyor gibi. Gözlerinde her zerrende kayboluyormuş gibi. Çok güzel bakıyor Arya." Gerçekten sen böyle mi bakıyordu?" "Sana öyle gelmiş," dedim boğazımı temizleyerek. "Maalesef Arya ben senin gibi kör değilim." Masadan kalktım. "Tamam o zaman kör olmayan Tuana ben sınıfa gidiyorum," diyip sınıfa çıktım. Bir kaç saat sonra okul bittiğinde çantamı alıp hemen okuldan koşarak eve gittim.

Akşam mahallece Teyzemin gelişini kutlayacaktık. Pek büyük bir şeyde olmayacaktı. Mahallece çardakta oturup konuşacaktık. Bazı işlerimi halletikten sonra biraz kestirdim sonra da uyanıp üstümü değiştirdim. Kahverengi alt ve bej renginde bir tişört giydim. Üzerine de altımla aynı renkte olan ceketimi giydikten sonra da çardağa gittik. Herkes toplanmıştı. Gülüşmeler bir melodi gibiydi. Yan komşumuz Selda teyzenin yanına gidip oturduk. Selda teyzenin benim yaşlarımda bir oğlu vardı. Adı Uğur'du. Pek konuşmasak da arada bir konuşurduk. Bu konuşmanın da yüzdel doksanını dudaklarıma bakarak geçirirdi. O yüzden pek fazla muhatap olmazdım. Uğur'a baş selamı verdikten sonra başka bir yer olmadığı için yanına oturdum.

Büyün mahalle, mahalleye yeni gelen kişi hakkında konuşuyordu. Kızların çoğu yakışıklılıyla ovuyordu. "Songül bak işte geldi yeni gelen." Bakışlarımı Selda teyzenin gösterdiği yere çevirdim. Babam ve Özgür konuşarak çardaka doğru geliyorlardı. İkiside sivil kıyafetlerleydi. Babam ve Özgür karşı masaya, erkeklerin tavla oynadığı masaya geçtiler. Daha sonra babamın gözü bize takıldığında Özgür'ün sırtına vurarak kalktı. İkisi de buraya geliyordu. Babam annemin saçlarından öptükten sonra benimde yanağımdan öptü. O da Annem ve Selda teyzeye selam verdikten sonra Uğur ve bana baş selamı verdi. "Maşallah oğlum, şu boya posa bak. Kim bilir ne canlar yakıyorsundur," dedi Selda teyze. Yakıyor teyzem yakıyor.

Ayak üstü sohbetten sonra masalarına geçtiler. Yaklaşık on dakika sonra teyzemgil geldiğinde masadan kalkış hemen Teyzem'e sarıldım. "Teyzem," dedim saçlarını öperken. "Arya, güzelim ne kadar büyümüşsün," dedi bana duygulanarak bakarak. Güldüm. Teyzem çok sempatik bir kadındı. Annemden dört yaşa büyük olmasına rağmen yaşıtlar gibi duruyordular ve acayip çok benziyorlardı. Kuzenim Hanna ile selamlaştıktan sonra Berke'nin saçlarını dağıtıp sarıldım. "Özledim lan," dedim gülerek. "Valla ben özlemedim." Gözlerimi kısarak baktım yüzüne. "Nankör." diye fısıldadım. "Kız Gül, hoş geldin ya," dedi Selda teyze sarılarak. Selamlaşma Faslı bitikten sonra masalara dağıldı.

Hanna benden altı yaş büyüktü ve normal olarak Türkçe bilmediği için ingilizce konuşuyorduk. Çok egolu bir tipti ve oldukça güzeldi. Sarı saçları omuzlarına kadar geliyordu ve mavi gözlüydü. Bir çok erkeğin tercih edeceği tipde bir çocuktu. "Who is he?" dedi gözleriyle Özgür'ü göstererek. O kim diye soruyordu. "My friend," dedim arkadaş olduğumuz belirterek. Asker olduğunu söyleyemezdim. "He is so sexy." Ağzımdaki su boğazıma kaçtığı için öksürmeye başladım. Annem sırtıma vurmaya başladı. "Kızım ne oldu, iyi misin?" Başımı olumlu anlamda sallayıp derin bir nefes aldım. "İyiyim anne," dedim öksürerek.
Ne diyordu bu?

Bölüm sonu...

Bölüm nasıldı?

(Aryanın giydiği)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aryanın giydiği)

Pek romantik bir bölüm olmadı kabul ediyorum.
Belki diğer bölüm bazı romantiktiler görebiliriz.
Hanna hakkında düşünceleriniz?🤔
Oylar ve yorumlar atıldıysa hadi bay.
Gelecek bölüm görüşürüz 👋🏻
TikTok: yabancibiryazar_

MASKELİ KOMUTAN (YARI TEXTİNG). (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin