Kana Bulanmış Aşk - Giriş

409 139 52
                                    

7. kurguma hoş geldin, 

NOT: LÜTFEN YORUMLARDA REKLAM YAPMAYIN.

Okumaya başladığın tarihi ve 🩸 emojisi bırak.

Oy verip bol yorum yapmayı unutma.

Keyifli okumalar.

*bu kurgumu ayılıp bayılarak yazdım hihihi ilk hayranı benim, umarım sende beğenirsin 🥹

#KanaBulanmışAşk başlatabiliriz isterseniz, diğer kurgularım için de geçerli bu teklifim.

NOT: Çoğu bölüm uzun olacaktır ve bazı bölümlerde ufak da olsa yetişkin sahneler bulunacaktır, çocukların okunması tavsiye edilmez.

BİSMİLLAH, BAŞLIYORUZ!

🩸 Kana Bulanmış Aşk / Giriş 🩸

🩸 Kana Bulanmış Aşk / Giriş 🩸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berk Alkın

24.05.2013 / Ankara

Kalplerinde kin ve nefret barındıran çocuklar genelde benim gibi sessiz, sakin ama bir o kadar da akıllı çocuklara dalaşırlardı. Onun peşinde kimlerin neden dolaştığını elbette biliyordum. Lisenin 3. Sınıfını bitirmeye yaklaşık 1 ay kalmıştı. Yaz tatilini alt sınıftan bu dönem tanıştığım, okula yeni gelen kızla birlikte geçirmek için gün sayıyordum.

Teneffüs zamanlarında onu asla yalnız bırakmıyordum, o da en az benim kadar peşinde dolaşan çocuklardan haberdardı.

Kahverengi küçük iri gözlerini kırptığında sol gözünden uzun, koyu kirpiğinin göz altına düştü. O bunu hissedip ince, kavisli, yukarı doğru dik çıkan kahve kaşlarını çattı, sol dirseğiyle masamın bir ucuna yaslanmış olduğu ince, küçük elini kaldırıp yüzüne götürdü. Uzun, parmak kemikleri belirgin olan iki parmağını yüzüne götürdü ve kirpiğini göz altından hızlıca itti. Kirpiğini yüzünden attığı gibi kolunu masanın üstünde yatırmış olduğu beyaz teninde kısa tüyleri yeni çıkmaya başlayan kolunun üstüne yatırdı. İnce, pembe renkte kurumuş dudaklarının üstüne yeni sürmüş görünen dudak koruyucusu bariz şekilde gözlerimin önünde parlıyordu. Dudaklarını araladığında üst çenesinden iki küçük dişinin öne çıktı. "Bu dersi ekip kütüphaneye gideceğim." Derslerinde benim kadar akıllı bir kızdı, okula geldiği günden beri denemelerde başarısı hep yüksek oluyordu.

Yuvarlak, yanakları oldukça şişkin yüzüne bakarak keyifle gülümsedim. "Bakıyorum hiç dünkü denemede yaptığın derecenle böbürlenmiyorsun."

KANA BULANMIŞ AŞK (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin