| XV. Bölüm - Sıcak Temas

71 44 0
                                    

Okumaya başladığın tarihi ve 🩸 emojisi bırak.

Oy verip bol yorum yapmayı unutma.

Keyifli okumalar. 

🩸XV. Bölüm - Sıcak Temas🩸

Berk kapıda yüzüme bir süre öylece bakakalırken aramızdaki bu kısa süreli sessizliği bozan ilk kişi ben oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berk kapıda yüzüme bir süre öylece bakakalırken aramızdaki bu kısa süreli sessizliği bozan ilk kişi ben oldum. "Buraya neden geldin?" Nedenini sanki bilmiyordum!

İri gözlerini bir anlığına hayretle açtığında kahveleri büyüdü, bunu duymayı beklemiyormuş gibiydi. Aralık kalan ince dudaklarının arasından nefesini hızlıca verip gözlerini kırpıştırdı. "Sen neden buraya geldiysen bende o yüzden geldim."

Konuşmasını dinlemek istemeyip kapıyı yüzüne kapatırken, "Git buradan!" dedim homurdanarak.

Elini kapıya koyup tüm gücüyle bana doğru itti. "Gitmiyorum Nova!" Sesi bir hayli sert çıkıyordu.

Ofladım, gözlerimi ondan kaçırıp kırpıştırdığımda birkaç damla yaş yanaklarıma doğru süzüldü. Elimi kapının kolunda gevşettiğim sırada Berk elini kapının üstünden çekti, içeri sert adımlarıyla girip geriye doğru giderek kapıyı kapattığı esnada elimi kapının kolundan çektim.

Büyük elleri yüzüme dokunduğunda teninin soğukluğunu hissettim, bu da sıcak yanaklarıma doğrudan etki gösterip gözlerimi açmama sebep oldu. Soğuk parmakları gözyaşlarımı yanaklarımdan silerken gözlerime kırgın bakışlarla baktı. "Ağladın mı sen?"

Ona karşı asla yenilmeyecektim ve yumuşak davranmayacaktım. Ellerimle bileklerini tutup yüzümden hızlıca ittim. Berk başını kaldırıp gözlerini evin içinde gezdirdi ve soğukça gülümsedi. "Nasıl aldın burasını?"

Gözlerimi kırgın ama bir o kadar da bana alaycı bakan bakışlarından çekmedim. "Kendi paramla."

İnce dudaklarından gülümsemesi yok oldu, gözlerinden alaycı ifade silinip yerini anlam veremeyen bakışlara bırakarak yüzünü yüzüme çevirdi. Kaşlarını çatıp, "Niye aldın?" diye sordu sorgucu tavırla.

Çünkü Amerika'ya ilk gelişimde ilk ayak bastığım evdi burası.

Yanaklarımı şişirip oflarken gözlerimi yüzünden kaçırdım. Ona elbette içimden verdiğim cevabı söylemeyecektim. "Soru sorma faslın bittiyse hadi, dışarı al-"

"Bitmedi Nova, cevap vermedin," dedi bastırarak.

Gözlerimi birden yüzüne çevirdim. "Sana ne! Aldın mı cevabını? Hadi, git şimdi."

Kapıya yaklaşırken elleriyle bileklerimden tuttu. Başımı bileklerimi tutan büyük ellere eğdim. İçeriden gelen haber sesiyle birlikte bilgisayardan kulağıma gelen video sesini duydum. Berk başını kaldırıp sesin geldiği yöne baktığında kaşlarını çattığında başımı arkaya çevirdim.

KANA BULANMIŞ AŞK (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin