!! AÇIKLAMA !!

432 31 97
                                    

evt selamlar ben yazarınız zain. channieye alışkın olanlar var aramızda channie de diyebilirsiniz zain de.

bunu yazmak zorunda kalmak bile beni üzüyor açıkçası.
instagramdan olanları anlattım fakat sonradan gelenler olursa ya da olmuşsa diye üzerinden minicik geçeyim.

burası benim için düşüncelerimi, hayal dünyamı ve bakış açılarımı rahatça yazıya dökebildiğim bir yer. safe place diyebiliriz.

sınıfımdan 2 3 ZORBA kitabımı bulmuşlar ve bununla alay etmişler. bunu duyduğumda gerçekten çok üzüldüm. çünkü burdaki kitpaların her biri benim düşüncelerimi ve benliğimi yansıtıyodu.
rahatça konuşabildiğim tek alana da el konulunca hesap değiştirme kararı aldım.

anlayacağınız gibi bu yeni hesabım.
instagramdan böyle bir durum olduğunu ve beni destekleyip desteklemeyeceklerini sorduğum bir anket yaptım.

çoğu takipçim destekleyeceklerini söylediler.
bazıları mesaj bile attı.
ama sözlerinde durmadılar ve takibe almadılar.

tabii ki asla ve asla büyük bi hesap değilim ve değildim de
ama en azından 40 kişi beni destekleyip kitaplarımı okuyodu.
şu an ise bu sayı 11

takipçi sayısı 8 iken yine instaya takipçiler geri gelmeden kitapları tekrar yayınlamayacağımı söyledim.

8den 11e bir haftada falan çıktı.
resmen dilimde tüy bitti takibe alıp destekler misiniz demekten.
bu yüzden gördüğünüz gibi takmamaya çalışıp baştan başlamaya karar verdim.
önceden nasıl az da olsa büyüdüysem bu sefer de büyüyeceğim diyerek böyle bir karar aldım.

bunu kim sonuna kadar okur bilmiyorum ama nereden görüp geldiysen çok teşekkür ederim sana.

başka bir bilgilendirme olarak
ilk kitabım olan NOT COINCIDENCE (bu kitap) başları çok acemice yazılmış bir kitap o yüzden buney diyebilirsiniz ama bölümler ilerledikçe kalemimdeki değişimi az da olsa anlayacağınızı düşünüyorum.

bu arada yazar notlarını değiştirmeyi düşünmüyorum  bu açıklama yeterli olacaktır diye tahmin ediyorum.

okuduysan çok teşekkür ederim ilk bölüme geçebilirsin.

tekrardan teşekkür ederim keyifli okumalar...

09.06.23

NOT COINCIDENCE {chanlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin