Chan hyung duştayken mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya karar verdim. Çok yetenekliyimdir. Bir yerleri yakmadığım ya da havaya uçurmadığım sürece..
Chan hyunga daha da rezil olmayayım diye düşünerekten hazır noodle yapmaya karar verdim. Alt tarafı haşlıyoruz yani ne olabilir ki en fazla?
Neyli seveceğini bilemediğim için soslarını baharatlarını koymadım. Bir tek acı sevmediğini biliyordum. İki bardak çıkartıp vişne suyunu da masaya koydum. (vişne suyu adamdır bu arada.)
Vişne sularını doldururken Chan hyung duştan çıkmış ve mutfağa girmişti. Allah kahretmesin hyung o ne öyle. Üstünü giymeyi nasıl unutursun? Bilerek mi yapıyon yaaa
(yoo)
Sen nerden biliyon ki?
(e ben yaptırıyom çünkü??)
Ay doğru"LİX DEDİM!"
Oha, o kadar mı dalmışım?
(yok biraz sohbet ettik ya senle ondandır)
Sus az."Efendim?"
"DÖKÜYORSUN DİYORUM ALOO"
ANANI-
"HASSİKT-"
Hemen geri çekildim ve yaptığım şahesere baktım. Oh mis. 'in fizli ni ilibilir ki??' AL BU OLDU İŞTE APTAL.
Gel bi de temizle şimdi her yeri. Ooofof. Hepsi yine yaza-
(hayır değil.)
Yoo, gayet de senin suçun.
(öyle mi?)
Öyle.
(kaşınıyosun.)
N'apacaksı-"PAUWHRJGOEPCWLLEWOVPERL"
"HYUNG GÜLME YAA. HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN ZATEN."
(sen de herkesi suçluyon amk. az önce suçlu ben değil miydim? changbini çağıriyim de ona da suç at bari.)
SUS DEMEMİŞ MİYDİM BEN SANA?!"Ben n'aptım yaa OWHJREPGODWSŞCL"
"BİR DE N'APTIM DİYOR YAA. HYUNG ÜSTÜN YOK FARKINDA MISIN????"
"PAYEJLGOSLFOLHOPWELIVLFB. OF GÜLMEYECEĞİM BEKLE."
tm bekliyom
".......OAURJRLRIELCPLWCOEKGO YA SALAK AICMEFPEKVKWWPCPEWL"
"NE BE OF"
"HARBİDEN BEKLEDİN PAUEHGLEICKEHŞEGOWO"
"ÖYLE DEDİN AMA??!?!?!?!"
"OOOOF LİXİE ÇOK KOMİKSİN. AAAAH NEFES ALAMIYORUM."
"HYUNG AZ SAKİN YA."
"HAAAA...Haaaa...haaa. Tamam sakinim lrofkecolh."
"şükür. Neyse hyung kusura bakma. Sen otur başla ben masayı temizleyeyim katılırım sana."
"Asıl sen kusura bakma. Normalde böyle geziyorum evde. Bir an çok rahat hissettim de. Öyle unuttum kusura bakma yani."
"bi bakıma şenlik oldu ama öyle de olmaz yani birden geldin. lix n'apsın."
NE DEDİRTTİRİYOSUN BANA YETER ARTIK AMA YA
(KANKA VALLA BU SEFER YANLIŞLIKLA OLDU. BEN DİCEKTİM ONU SANA KAYDI ÖZÜR DİLERİM.)
SUS DEMİŞTİM SANA, SUS SUUUUUS."...."
"...."
"...."
"Boşversene. Madem başlamayacaksın git giyin. Şimdi vişne suyunda boğulurum falan."
"Tamam, sen öyle dediysen~"
GÖZ KIRPIP GİTTİ Mİ O?! sabır dileniyorum. sabır. başka bir şey değil.
•••
Sonunda kahvaltımızı yaptıktan ve ortalığı toparladıktan sonra salonda değerlendirme için olan beste üzerinde çalışmaya başlamıştık. Beste ve sözler hazırdı. Her şey ezberimdeydi. 1 haftam kalmıştı. Koreografi için aklımda birkaç bir şey vardı ve onları da kaydetmiştim. En fazla 5 güne koreografiyi tamamlamam gerekiyordu. Kalan 2 gün de tekrarla geçecekti. Her şeyi planlamıştım ve iyi de gidiyordu. Taa ki... Telefonlarımıza şirket çağırısı gelene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT COINCIDENCE {chanlix}
FanficFelix stajyerliğe başladığından beri Bang Chan'a hayrandı. Bunun hayranlıkla kalmadığını anlaması uzun sürmedi. Fakat Felix'in aksine, Chan'ın duygularını anlaması fazla uzun sürdü ve doğruyu söylemek gerekirse, zamanlaması biraz kötüydü. Peki, zama...