9

1.7K 67 12
                                    

Wolfs pov

'Eef, kan ik douchen?' klop ik nu wel op de deur, voor ik nog meer ongemakkelijke momenten veroorzaak. 'Ja hoor, kom maar binnen.' roept ze, waardoor ik de deur open. Eva zit in haar slipje op de grond, terwijl ze haar benen insmeert met bodylotion. Even blijft mijn blik bij haar blote benen en haar slipje hangen, maar als snel richt ik mijn blik op haar ogen. Ze heeft een wit shirtje aan, die ik laatst voor haar verjaardag heb gekocht. 'Je draagt mijn shirtje, het staat je mooi.' kijk ik haar glimlachend aan, waarna ze opstaat en een kort broekje aan trekt. 'Dankje, goed uitgezocht ouwe.' rent ze zonder een reactie van mij af te wachten de badkamer uit. 'Eva van Dongen.' mompel ik nog, maar waarschijnlijk heeft ze dat niet meer gehoord. Ik kleed mezelf uit en stap onder het stromende water. Na een tijdje ben ik er wel weer klaar mee en stap ik de douche uit. Na mezelf afgedroogd te hebben, loop ik de slaapkamer weer in, waar Eva languit op het bed ligt. Ze is mooi, Eva is altijd al mooi geweest, ik wil haar zoenen, maar weet me nog net in te houden.

'Wil je nou alweer uit eten?' kijkt Eva me afkeurend aan. 'We zijn op vakantie, waarom zouden we niet uit eten gaan?' haal ik mijn schouder op. 'Omdat het dan al de derde keer deze week is.' kijkt ze me doordringend aan. 'Ik wil alleen als je meegaat naar de chinees.' is haar glimlach weer terug. 'Ik heb al een restaurant uitgezocht waar je ook chinees kan eten.' knipoog ik nu. 'Oké, ik ga mee.' staat ze op. Omdat ik net een stap naar voren zet, staan we dicht tegen elkaar aan. Ik verdrink weer in haar ogen, ik voel hoe ze haar armen om me heen slaat en automatisch leg ik mijn handen op haar billen. Ik zie Eva dichterbij komen en sluit mijn ogen. Maar zoals gewoonlijk worden we gestoord, dit keer door geklop op de deur. 'Roomservice.' staat er een vent voor onze deur met een karretje. 'Heb je wat besteld Eef?' roep ik naar haar, waarna ze naast me komt staan. 'Nee, ik heb niks besteld.' haalt ze haar schouders op. 'Oh, ik zie het al, ik moet een deur verder zijn.' gaat hij er weer vandoor. Geërgerd sla ik de deur dicht. Weer moet iemand het verpesten, zo gaat het altijd. 'Wolfs.' kijkt Eva me glimlachend aan. 'Ja.' zeg ik nors terug. 'Ik moet nog iets doen.' slaat ze haar armen opnieuw om me heen. Dit keer drukt ze haar lippen op de mijne. Het is een korte kus, omdat ze al snel mijn mond opent. De kus gaat over in een zoen en ik verken haar mond. Nog nooit heeft iets zo goed gevoeld. Dit heb ik al die tijd gemist en nu ik met Eva gezoend heb, laat ik haar ook niet meer gaan.

Eva pov

'Wil je echt niet proeven?' hou ik Wolfs een sliert bami voor. 'Nee, mosselen zijn veel lekkerder.' stopt hij er nog een in zijn mond. Met een vies gezicht kijk ik hem aan. Ik wil hem weer zoenen, maar door die mosselen hoeft dat niet meer, of hij moet eerst zijn tanden poetsen natuurlijk. 'Hallo Eef.' schrik ik op uit mijn gedachten door Wolfs zijn hand die voor mijn gezicht wappert. 'Sorry, even in gedachten.' glimlach ik. 'Waar denk je aan?' pakt Wolfs mijn handen vast. 'Aan jou.' fluister ik. Hij buigt over de tafel en geeft me een kus. 'Niet teveel denken, gewoon doen wat goed voelt.' lacht hij lief. Ik glimlach terug. 'Poets je tanden zo eerst maar, want ik haat mosselen.' grijns ik, waarna we beide verder gaan met eten.

Ongepland - Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu