27

1.4K 45 12
                                    

Eva pov
We konden kiezen of we roomservice of gewoon beneden in de ontbijtzaal wilden eten. Omdat roomservice tijd in zou nemen, zei Wolfs, hebben we gekozen om gewoon in de ontbijtzaal te ontbijten. Mijn lach moet ik inhouden omdat ik zie dat Wolfs wel heel erg snel wat eten bij elkaar scharrelt, en zich tussen alle andere mensen door wringt. Hij heeft één bord die stampvol ligt met verschillende broodjes en komt dan gehaast naar me toe. 'Hup, eten,' twinkelen zijn ogen. Ik vind het echt hilarisch hoe hij zijn eerste broodje naar binnen werkt. 'Waar wacht je op?' vraagt hij met volle mond. 'Wil je niet?' zie ik een teleurstelling in zijn ogen als hij de hap heeft doorgeslikt. Dit is toch echt de druppel en barst ik in lachen uit. Het kan me niks schelen dat alle ogen mijn kant op schieten. Het is gewoon te grappig voor woorden. 'Wat?' lijkt hij er zelf niks van te begrijpen. 'Je staat wel heel erg lang droog,' gier ik het uit. Hij grinnikt en ik zie zijn wangen rood kleuren. 'Kan ik er wat aan doen?' kijkt hij me zielig aan. Ik bijt op mijn lip omdat ik nu echt genoeg gelachen heb en pak mijn eerste broodje, om daar hopelijk een beetje van te genieten.

We zijn nog geen seconde onze kamer binnen of Wolfs drukt me al tegen de muur en begint me vurig te zoenen. 'Floris,' kreun ik. Hij glimlacht maar gaat al snel weer verder. Wolfs' smaak heb ik zo gemist. Nu zit er een vleugje croissant met jam bij, ook lekker. Met mijn ene hand woel ik door zijn haar en met de andere probeer ik mijn eigen shirt uit te trekken. Na enige moeite lukt het waarna het op de vloer belandt. Met mijn vingers pruts ik aan Wolfs' riem om die los te krijgen terwijl hij mijn bh uit probeert te krijgen. Even moeten we bijkomen omdat we buiten adem zijn van de zoen, maar gaan al snel weer verder. Binnen de kortste keren zijn al onze kleren, inclusief ondergoed, verspreid op de vloer terecht gekomen. Ik sla mijn benen om zijn heupen en hij laat me zachtjes op bed vallen. 'Je bent zo lekker, ik wil je,' kreunt hij. Dit geeft de doorslag en geef ik me helemaal aan hem over.

Met mijn hoofd rustend op zijn borst, luister ik naar zijn nog snel kloppende hart. 'Ik heb je gemist,' zeg ik. Niet zozeer de seks -Nou ja, ook wel- maar vooral hem. Gewoon de man die grapjes maakt of op een andere manier mij aan het lachen krijgt, de man die vaak kookt en de man die van me houdt zoals ik ben. Natuurlijk hebben we onze behoeftes, maar bij hem draait het niet alleen maar om seks, zoals bij veel mannen wel het geval is. Dat vind ik fijn aan hem. Hij is gewoon een fijne man, dat is de conclusie. 'Ik jou ook,' verlaat een zucht zijn mond. 'Ik ga even douchen,' druk ik een korte kus op zijn lippen. 'Mag ik mee?' grijnst hij terwijl zijn ogen twinkelen. 'Nog niet genoeg gehad?' lach ik terwijl ik op sta. 'Eigenlijk niet.' Even kijk ik bedenkelijk. 'Vanavond, en als je heel lief bent eerder,' knipoog ik.

Wolfs pov
Heupwiegend loopt ze van me weg naar de badkamer. Al vrij snel hoor ik het douchewater op de vloer kletteren. Met mijn handen achter mijn hoofd denk ik terug aan net. Het was echt geweldig. Eva is geweldig. Eva is mijn vriendin. Alhoewel, ik weet niet precies hoe het zit. Maar als ik af moet gaan op de aantrekkingskracht die we tot elkaar hebben, dan ben ik haar vriend en is zij mijn vriendin. Glimlachend raap ik mijn onderbroek van de vloer en trek die aan. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. 'Roomservice,' hoor ik. Wij hebben toch al ontbeten? 'Eef, heb jij wat besteld?' roep ik, maar ze lijkt het niet te horen. Ik trek mijn wenkbrauwen op en open de deur.

Bezweken aan een overdosis Fleva?

Ongepland - Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu