James próbował się zrelaksować. Podkreślając słowo próbował. Słowa jego siostry dały mu dużo do myślenia. Zaczął dostrzegać więcej szczegółów: Alec ledwo sporzy na Marie, ich mama praktycznie nie poświęca jej uwagi, nie wspominając o Aro.
James czuł wyrzuty sumienia, że nie zauważył tego wcześniej.
Nie mógł tego zrobić. James tak samo jak Marie, był tylko dzieckiem, które nie rozumiało otaczającego gi świata
Wiedział że Marie nie będzie chciała z nim teraz rozmawiać. Więc próbował wymyślić pomysł, który zachęciłby Aleca do okazywania większej czułości jego siostrze-absolutnie nie-zaprzeczyła Jane
-Jane proszę, to moja siostra ibjeat nieszczęśliwa
-tak samo jak to mój brat, nie będę wpływać na jego wolną wolę
Chłopiec z westchnieniem rzucił sie6na łóżko
-nie ignoruj mnie
-nie ignoruje cię, to że nic do ciebie nie mówię przez sekundę nie znaczy że cię ignoruje - sprostował James
Na twarzy Jane przebiegł wyraz gniewu. Ale uspokoiła się i sięgnęła po losową książkę.
Popołudnie spędzili praktycznie takbsamo jak zawsze. Czytając i w ciszy delektując się swoją obecnością.Aro był na siebie wściekły. Wiedział, że gdyby powiedziałby te dwa głupie słowa, Marie byłaby mu jeszcze bardziej oddana.
Pytanie dlaczego tego nie zrobił? Aro był doskonałym kłamcą. Przecież okłamywał od lat Marka, jego brata, a on nigdy się nie zorientował.
Mógł powiedzieć Marie, że ją kocha. To nie był żaden problem.-raz w życiun zachciało mi się być miłym! I co?! Jak na ttm wychodzę?!
Aro nie był głupi. Wiedział, że złamał temu dziecku serce doszczędnie. Nie żeby go ten fakt obchodził. Po prostu Aro jej potrzebował. Od kąt Marie pojawiła się w Volterze, potęga Volturi na świecie odbudowała się dwu krotnie. W całym świecie wampirów pojawiały się szepty o nowym, niezwyciężonym strażniku.
A nie było niczego, co Aro kochałby bardziej od władzy.
Więc wiedział, że musi działać szybko. Nie chodziło już o samo słowo. Marie poznałaby, że jest to wymuszone. Aro musiał się zaangażować emocjonalnie
CZYTASZ
Danse Macabre | Jane i Alec Volturi
FanfictionCo gdyby Bella urodziła trojaczki? Dwójka z nich była zwykłymi ludźmi Ale czy na pewno?