4.Bölüm:Yüzleşme

13.3K 1K 669
                                    

HE HE YİNE ERKENCİ BİR BÖLÜM...💅🏼💅🏼

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Şarkı: kördüğüm.

"Şu canım kör kafeslerde... yok anahtarları ben de... kuş olup konsam gönlüne... senin olsam... senin olsam..."

Keyifli okumalar🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar🌸
........

Ahsenden

Selim komutandan gelen telefon ile hazırlanarak evden çıkıp karargaha gittim.

Bütün tim eğitim alanında toplanmış hazırolda bekliyorlardı. Hemen yanlarına geçerek yerimi aldım. Yiğitin yüzüne bile bakmıyorken onun beni izlediğini farkediyordum.

"Oğlum harbi çok belli ediyorsun ya..." Dedi Tayfun komutan. "Dibin düştü dibin." Yiğit onun omzuna vurup susturdu.

Selim komutan içeriye girdiğin de bakışlarım ona kaydı. Yanında geçen gün ki Kadir de vardı. Yiğit tekmil verdi hızlıca. Sonra selim komutanın emri ile koşmaya başladık.

"Kartal timi paslandık mı biraz!" Selim komutan önümüzden koşarken biz şimdiden yorulmuştuk.

"Hayır komutanım." -Görkem

"Ne dedin?"

Ruhuna fatiha....

"Paslanmadık komutanım." -Görkem

"Ya.. demek paslanmadın... görelim bakalım... yatın yere!"

Görkem hemen yere yatınca biz de yattık. "Allah belanı versin Görkem!"-Yusuf

"Ben ne yaptım komutanım ya?" Şınav çekmeye başladığımız da Selim komutanımız kadire döndü. "Sen ne duruyorsun lan?! Yat yere!" Kadir yanıma gelince Yiğitin bize baktığını farkettim. "Naber refleks reis" Tebessüm ettim. "İyi. Sen?"

"Vay gülebiliyorsun demek... bunu gördüğüme göre ben de iyiyim."

"Kaç oldu Asker!"

"Sıfır komutanım!" Dedi Yiğit bana bakarak. "Aferim! Devam edin!"

"Komutanım Kadir niye burada?" Diye sordu Tayfun komutan.

"Geçen timden ayrılan Emirin yerinde geldi." diye cevapladı.

"Artık beraberiz yani...belki anlatırsın niye ağladığını."

"Dedim ya ağlamıyordum." Diye inkar ettim. Gülerek önüne döndü. Şınavdan sonra parkura geçerek devam ettik antrenmana.

Kadir bana oldukça yakın davranıyordu. Normalde böyle şeylerden hoşlanmazdım. Ama Kadir beni rahatsız edecek bir şey yapmamıştı. Yapsa haddini bildirirdim zaten.

Dışarıdaki antrenman bitince Karargahın içindeki çalışma aletlerinin olduğu Eğitim alanına girdik.

Herkes kendisine bir alet seçerken ben barfiks çekmek istemiştim.

AŞKIN BORDO HALİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin