28.Bölüm:Dövme

8.3K 908 264
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Şarkı:Ahu

Kısa bölüm yine😁

Keyifli okumalar🌸
......

Sabah kahvaltı yaptıktan sonra,kapının önüne çıkıp Yiğit'i bekledim. Siyah gömlek ve aynı renk kumaş pantolunu ile evden çıkan Yiğiti baştan aşağı süzdüm.

Yanına gidip ellerimi Yakasına koydum. "Siyah sana fazla yakışıyor,giyme bir daha!" Güldü.

"İltifat ederken,hem öven,hem döven güzel kadınım benim." Diyerek yanaklarımı elleri arasına aldı. Alnımı öpüp geri çekildi. Ben ise sözlerimde ciddiydim.

Yani eve girip odamızda-

Sus aklımı bulandırma!

"Sen bugün çok mu yakışıklı olmuşsun sanki? Evde mi kalsak?" Yiğit kahkaha attı. "Aklından neler geçiyor?"

İçinede siner,teninde bir geçirirsem seni,ellerime...

Öhm öhm.

"Hiç." Yiğit ile dışarı çıkmış motorun önünde duruyorduk. "İyi hadi gidelim."

O kadar ima yaptım insan anlar ya!

Yüzümü asıp motora bindim. Yiğit hala ayakta bekliyordu. "Niye astın yüzünü?" Çenemi tutup kaldırdı "Yok,asmadım. Hadi gidelim." etrafta kimse var mı diye kontrol ettikten sonra,dudaklarıma, akşama kadar aklımda kalıp,beni meşgul edebilecek bir öpücük kondurdu. "Var bir şey,söyle."

"Evde kalalım dedim ya! Daha ne diyeyim? Sen özlememişsin belli ki,anlamıyorsun beni."

Yiğit iç çekti. "Bügün babalarımız İstanbul'a dönüyor." Kulağıma eğilip fısıldadı "Onların gitmesini bekliyorum." Elini bacak arama koyup okşadı. Bakışlarım etrafta gezinirken,tırnaklarımı koluna geçirdim.

"Seni o kadar iyi anlıyorum ki." Elinin baskısı artınca dudaklarımı birbirine bastırdım. "Yiğit!" Elini çekmedi, ama daha narindi şu an dokunuşu. Boynumu öpüp "Seni çok özledim Ahsen, sadece bunu düşünüp kendimi zora sokmak istemiyorum, o yüzden benim güzel karım... yaramazlık yapma! çünkü ben zaten bir an önce akşam olmasını bekliyorum,beni zorlama." Geri çekilip "Anladın mı?" Dedi.

"Anladım." Dedim.

Şimdi zaman nasıl geçsin!
.......

"Yiğit nereye gidiyoruz ya?" Motor ile bir yere gidiyorduk ama nereye?

"Az kaldı görürsün." İnat edip söylemeyecekti biliyorum.

Dediği gibi kısa sürede bir mekanın önünde durduk. Motordan inip tabelayı inceledim.

~Dövmeci~

Bakışlarımı Yiğite çevirdiğim de gülümsedi. "Hadi gel." Elimi tutup beni içeriye çekti. "Niye geldik ki buraya?"

"Birbirimizin izini taşımaya." Kaşlarımı çattım. "Nasıl?"

"Sana aldığım kolye artık yok ya,ben de dedim ki yok olmayacak bir şey yaptıralım."

"Ne yaptıracağız?" Beni kendine çekip "Bana güveniyor musun?" Diye sordu. Kollarımı boynuna dolayıp kıkırdadım. "En son bu soruyu sorduğunda senin ile evli bulmuştum kendimi. Şimdi neyin peşindesin acaba?"

"Sürpriz." Yanımıza yaklaşan genç bir kadın "dövme yaptırmak için gelmiştiniz sanırım." Dedi. Yiğit bir adım benden ayrıldı ve "Evet." Dedi.

Kız Yiğit'i gözleri ile yerken "Buyrun,size nasıl yardımcı  olabilirim? Ne tür bir dövme istersiniz?" Dedi.

Tek kaşımı kaldırıp kızı izlemeye başladım. Yiğit bana bakıp belimi tuttu "Karım ile özel bir dövme yaptırmak istiyoruz da" Kocam be...

AŞKIN BORDO HALİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin