22.Bölüm:Kahvaltı

12.8K 1.2K 874
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Şarkı:öpmem lazım

Bu şarkının aurası çok başka ya...

Dinleyince sevgilimin yanına gidesim geliyor (Sebebini sormayın) ŞXLXLLFŞXŞ

Keyifli okumalar🌸
.......

Tayfundan

Herkes yataklarında oturmuş,kimseden çıt çıkmıyordu.

Bu ölüm sessizliği niyeydi lan?

Telefonuma gelen mesaj ile dudaklarım kıvrıldı.

GÖNDEREN:Ateş paremmm🔥

"Özledin mi beniii?"

*fotoğraf*

Elim fotoğrafı açmamak için zor duruyordu ama milletin içinde açamazdım.

"Özledim Ateş paremmm
özlemem mi hiç? Ya sen?

"Özlediiiim"

"Gelsene o zaman yanıma🤍"

*fotoğraf*

Tam olur yazacaktım ki aklıma gelen şey ile küfrettim.
Lan Prezervatifler Yiğitteydi! Gecenin köründe burada nöbetçi eczanede bulamazdım.

"Miray geleyim de...
Prezervatif yok lan yanımda."

Miraydan cevap gelmeyince başımı kaldırıp hala sessiz sessiz oturan time baktım.

Yusuf daha fazla dayanamıyormuş gibi konuştu. "Şu an ne yapıyorlardır acaba? Yatmışlar mıdır?"

Herkes ne diyon lan sen gibisine Yusuf'a bakmaya başladı.

"Oha Yusuf!" Diye araya girdi Mert.

Yusuf kekeledi ilk baş. "Ee şey Yatmışlar mıdır derken" Elini başının altına koyup uyuyor gibi yaptı. "Hani uyumak manasında yatmışlar mıdır? Uyumuşlar mıdır yani? Ne yapıyorlar acaba şu an?"

Semih başını yastığa gömüp güldü. Görkem de elini ağzına kapatmıştı.

"Ne yapacaklar? Görmedin mi giderken yorgunlardı. Hem kardeşleri de evde. Uyumuşlardır!" Mert olayı toparlayım derken daha da garip olmuştu.

"Hm zaten saat bayağı geç oldu kesin yatmışlardır!" Dedi Yusuf İma ile gülerek.

"Aaa!" Diye sinirlendi Mert. "Sus lan!"

Semih yataktan düştü o sıra "Ah!" Diye acı ile inledi.

Bu sefer biz ona gülmeye başladık. "komıtanım çarpıldım sizin yüzünüzden!"

"Ben ne yaptım lan pezevenk!"

Onlar tartışırken bildirim düştü ekrana.

GÖNDEREN:Ateş paremmm🔥

"Şerefsiz!"

"Gavat!"

"Hödük!"

Mesajlar ile bakıştım bir süre. Tamam ben de sinirlendim Prezervatifleri orada unuttum diye ama buna niye bu kadar tepki verdin güzelim? Bir mesaj daha geldi.

AŞKIN BORDO HALİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin