14.Bölüm:Neler oluyor?

10.3K 1.1K 542
                                    

Sürpriz bölümmmm💅🏼

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)

Şarkı:miş miş

Biraz eskiler...

Yine kısa bir bölüm oldu ama hemen attım :)
Diğer bölümü de inşallah hafta sonu atarım.

Keyifli okumalar🌸
......

Atlas dan

Çalan telefonumun ekranında yazan isimle elimdeki rapor dosyasını yere düşürdüm. Elim ayağım birbirine girmişti. İyice liseli ergenlere dönmüştüm iyi mi! Kim derdi bana 26 yaşında f16 pilotu diye? Ben de böyleydim işte 'Düşmana bela Umayıma fena...'

Arayan:Kelebek🦋

Dökülen kağıtları toplamaya çalışırken kalbimin sesi kulağımda yankılanıyordu. Ne bu heyecan!?

Telefon susunca kendime göz devirdim. "Aptalsın Atlas tam bir Aptalsın!" Kağıtları kenara koyup telefonu elime aldım. "Alt tarafı bir telefon ya! Onu bile açmayı beceremedin!" Derin bir nefes alarak aramaya geri döndüm. İkinci çalışında açıldı.

Sesi kulağıma dolduğunda kalbim hızını kesmeden atmaya devam etti. Ya da durmuş muydu? Elimi kalbimin üzerine koyup kontrol ettim. Göğsümü delercesine elime çarpan kalp atışım ile rahat bir nefes aldım. Hala yaşıyordum!

"Atlas abi? Sesim gelmiyor mu?"  Abi... aramızdaki en büyük duvar buydu sanırım.

Bazen kalbime söz geçiremediğim için kendime sövüyordum.

Başka kız mı yoktu? O beni abisi olarak görüyordu. Sapık falan değilim tabi ki. Onu ne düşüncelerim de ne de hayallerim de kirletmedim. Sadece sevdim.... önceleri kardeşlik duygusu ile onu sahiplendiğimi düşünüyordum... ama sonra farkettim ben onu Ahsen ile bir tutmuyordum. O başkaydı. Nasıl oldu ne zaman oldu anlamadım ama kalbimin bir köşesine sızmıştı işte...

Okul için ayrı şehirlere gitmiştik o zamana kadar farketmedim ona karşı bir şeyler hissettiğimi sonrasında karşılaşınca ise... o çok büyümüştü... güzelleşmişti...

"Alo? Sesim gelmiyor mu?"

"Ses? Ha sesin geliyor." Hafifçe kıkırtısını duydum. İçim gitti... "Cevap vermeyince müsait değilsin sandım."

Sana her zaman... "Müsaitim"

"İyi o zaman..."

"Yetişemedim de az önce kusura bakma..."

"Önemli değil. Nasılsın?"

"İyiyim... sen?"

"Ben de iyiyim... şey için aramıştım ben..."

"Ney için?"

"Ben Ankaraya geleceğim de..."

"Gerçekten mi? Ne zaman? Neredesin?" Yüzümdeki gülümseme büyüdü.

"Şimdi uçağa bineceğim... Bir saate gelirim herhalde. Aslında seni rahatsız etmek istemezdim ama Abim telefonlarımı açmıyor. Kesin sevgilisi ile özlem giderdiği için bilerek açmamıştır. Beni hava alanından alır mısın diyecektim." Alırım da... Yiğitin sevgilisi mi vardı?

"Alırım tabi... sen inince yaz bana..."

"Tamam. Teşekkür ederim."

"Ne demek... Umay Bir şey soracağım yiğitin sevgilisi mi var?"

"Ahsen ablayla beraberler ya?"

"Ne!" Dedim şok ile. Ne demek Ahsen ile sevgili? Hayır tamam anlamıştım bir şeyler olduğunu. Yiğitin evinde o halde görünce söylemesini de bekledim hatta ama şimdi Umaydan öğrenmek bir garip olmuştu.

AŞKIN BORDO HALİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin