Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)
Keyifli okumalar🌸
Şarkı:Gitme gül ölür.
Küçük prens detaylı bir hirai zerdüşt şarkısı hepsi özel zaten benim için hirai zerdüşt'ün ama bu ayrı bir anlamlı benim için.
......"Harbiden baba mı oluyorum?"
"Evet Kocacığım. İnan artık lütfen." Bıkkınlık ile nefes aldım. 500 kere sormuştu.
"Valla baba oluyorum." Yine başa döndük. Üzerine ceketini giyip "Kesin hamilesin değil mi?" Dedi.
"Ay Yiğit patlıycam artık." Bir yandan aynanın karşısında hazırlanmaya çalışırken bir yandan da etrafımda dönüp duran ve hamileliğimi sorgulayan Kocam ile uğraşıyordum.
"Hamileyim." Sanki ilk kez duyuyor. "Baba oluyorum." Diyip güldü. Şapşal adam ya.
Yılgın bir şekilde gözlerimi kapattım. "Bir kere daha baba oluyorum dersen seni boğarım!"
"Ne diyim teyze mi oluyorum diyim? Baba oluyorum işte."
"Yiğit!" Çığlık attım adeta. "Tamam karıcığım sakin ol. Amma sinirlisin sen de."
Diyene bak!
Derin bir nefes aldım. Sakin olmalıyım...
"Yani eminsin değil mi? Ya test yanlışsa?" Bu adamla bu mümkün mü?!
Yiğit'e doğru dönüp onu duvara yasladım. "Oğlum seni boğarım bak!" Kahkaha attı.
Elimdeki makyaj fırçasını boynuna değdirdim. "Beni delirtmeye çalşıyorsan, başardın. Tebrikler!"
"Beni makyaj fırçası ile mi öldüreceksin karıcığım?" Gülüyordu. Gıcık!
"Maalesef hayır. Çocuğum babasız doğsun istemem." Geri çekilip masadaki malzemeleri topladım.
"Ben ba-"
"Sakın devamını getirme."
Arkamdan sarılıp boynumu öptü. Karnımı okşayınca sakinleşmiştim. "Seni deli etmek hoşuma gidiyor yavrum. Ama kıyamıyorum da."
"Artık baba olduğuna ikna olduysan gidelim mi? Geç kaldık."
"Bir kere daha 'seni boğarım' de öyle." Güldüm. "Ya uğraşma benle. Ben artık iki canlıyım, bak vallaha seni öncekilerden daha beter döverim."
"Öncekilerden? Sen ne zaman dövmüşsün beni?"
"Unuttun herhalde seni nasıl yendiğimi? Hatırlatayım mı?"
Önüme geçti. "Hatırlat bakalım."
Elimi yumruk yapıp sinirli sinirli ona baktım. "Bak kaşınıyorsun." Yumruğumu öptü. Ay Allah'ım kalbim...
"Şu ifadeni var ya yerim senin."
"Tatlılık yaparak benden kaçamazsın."
Ona doğru bir hamle yaptığım da kolumu kıvırıp ters çevirdi. Şaşkınlık ile olduğum yerde kaldım. Hamileyim ben insafsız.
Kulağıma fısıldayan kocam "Beni sadece Ben izin verdiğim zaman yenebilirsin karıcığım şaşırma bu kadar." Dedi.
"Ne?"
"Hiç." Diyerek göz kırptı. Yanıma geçip kolunu uzattı. "Gidelim hadi güzelim."
"Bir dakika bir dakika. Ne demek ben izin verdiğimde yenersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BORDO HALİ | +18
Romance"Ben özleyeceğim.. seni bilmem." Dedi soruma cevap vermeyerek. Kolyeyi kapatıp çantama koydum. "Teşekkür ederim." Hala bana beklenti ile bakıyordu. Dudaklarımı yalayıp tebessüm ettim. Bakışları oraya kayarken ben konuştum. "Tamam belki ben de özle...