Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)
Şarkı:haydi söyle
Keyifli okumalar🌸
......Bu defa dudaklarımızı birleştiren taraf ben olmuştum.
Yiğit iki eli ile yanaklarımı kavradığında alt dudağını emerek kendime çektim onu. "Hiç kaybetmeyelim birbirimizi" diye fısıldadım dudaklarının arasına.Yiğit eli ile belimi okşayarak üst dudağımı çekiştirdi. Yavaş başlayan öpüşmemiz git gide hızlı ve tutkulu bir hal alırken nefesimin kesilmesini umursamıyordum.
Geri çekilip alnını alnıma yasladı. "Olur mu bizden dersin?" Dedim gülerek. "Çoktan olmadık mı zaten..."
"Yaşayıp göreceğiz..." Dedim. Nefesimi düzene sokmaya çalıştım bir süre. Yiğitte sık sık nefes alıyordu.
Her yerimiz boya olmuştu. Kıkırdadı Yiğit bana bakıp. "Her yerin kırmızı olmuş." Yüzümün her yerine bulaştırdığı boyayı kastediyordu.
Ben de alayla güldüm. "Sanki sen çok temizsin. Şirinler gibi masmavi oldun." Yanından kalkıp banyoya doğru ilerledim. "Nereye?"
"Yüzümü yıkayacağım."
"Ben ne olacağım?" Masumca sorduğu soru ile gülümsedim. "Kendimi temizleyeyim sanada sıra gelecek." Banyoya girip yüzüme baktım. Yanaklarım ve boynum hep boya olmuştu. Gülümsedim bu halime.
Elimi yüzümü yıkayıp boyayı temizledim. Kenardan bir kaç dal peçete alıp ıslattım ve banyodan çıkıp tekrardan Yiğitin yanına oturdum. Peçeteler ile ona sürdüğüm boyayıda temizledim. Onda daha az boya vardı.
"Bitti."
Peçeteleri çöpe atıp sandalyeye oturdum. Yiğit kaşlarını çatarak "Yanıma otursana." Dedi.
"Yaralısın Yiğit. Olmaz. Ağrın falan olur."
"Ağrı kesicim de sensin ama." Dudaklarım kıvrıldı. "Ciddiyim Yiğit."
"Ben de." Eli ile oturmamı istediği yeri gösterdi. "Bak buraya oturursan eğer yarama çarpmazsın." Elini bana uzattı "Gel hadi." Sandalyeden kalkıp yanına oturdum. "Oldu mu?" Dilini şıklatıp "olmadı." Dedi.
Elini belime koyup beni biraz daha kendine yanaştırdı. başımı omzuna koyduğumda iyice sarıldı. "Şimdi oldu."
Saçımın üzerinde hissettiğim baskı ile öptüğünü anladım. "Uyusak mı?" Dedim alttan alttan ona bakarak. Canını açılmaktan korktuğum için kalkmaya çalıştım. Belimi sıkıca tutup buna engel oldu. "Böyle uyuyabiliriz." İtiraz etmedim bu sefer.
Aklıma gelen anı ile gülümsedim "En son böyle uyuduğumuz zamanı hatırlıyor musun?" Saçlarıma çarpan nefes ile onunda gülümsediğini hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BORDO HALİ | +18
Romance"Ben özleyeceğim.. seni bilmem." Dedi soruma cevap vermeyerek. Kolyeyi kapatıp çantama koydum. "Teşekkür ederim." Hala bana beklenti ile bakıyordu. Dudaklarımı yalayıp tebessüm ettim. Bakışları oraya kayarken ben konuştum. "Tamam belki ben de özle...