Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım olur mu :)
Şarkı: senden güzeli mi var?
Keyifli okumalar🌸
......Yiğit ile motordan inip kaskları çıkarttık. Emlakçının verdiği adrese gelmiştik.
Birkaç ev bakmıştık ama beğenmemiştik.
Bu ev içime sinecek gibi geliyordu.Telefon ile aradığımız adam kısa süre sonra yanımıza geldi. "Hoş geldiniz Yiğit bey." El sıkışarak "hoş bulduk." Dedi Yiğit.
"Evimiz burası" Diyerek eli ile bahçeli, müstakil olan şirin evi gösterdi. Önceden bilgilerini almıştık zaten ev 5+1'di sırf bunun için bile yaşanırdı.
"Dilerseniz gezelim."
"Olur." Dedim heyecan ile.
İçeriye girip odaları gezmeye başladık. Salon, mutfak, misafir odasını gezdikten sonra sıra yatak odasına gelmişti.
İçeriye girdiğimde ağzım açık kalmıştı. Kesinlikle bunu beklemiyordum.
Emlakçı biraz çekinerek bize baktı. Yiğit oldukça memnun gözükürken gözleri parlamıştı resmen. Ben ise hala şaşkındım.
Tavanda ve duvarın bir kısmında ayna vardı.... Ve iki tane de direk...
Ben kızarırken emlakçı konuştu. "Sizden önceki kişilerin yaptırmış olduğu bir şey. Biz yaptırmadık." Tamam abi sana laf yok.
Bu evin önceki sahipleri Grey falan mıydı???
"Dilerseniz kaldırabilir-"
"Hayır. Kalsın." Yiğit adamın sözü bitmeden konuşunca yerin dibine girdim.
Ne diyon kocam??
Hayır tabi ki kalsında böyle konuşunca utanılıyor!
Adam güler gibi olup "peki." Dedi.
Yiğit "tamam burayı tutuyoruz." Deyince emlakçı "daha gezimiz bitmemişti." Dedi.
"Gerek yok. Biz beğendik." Bana dönüp "değil mi?" Dedi. Tebessüm ederek başımı salladım.
"Peki ben evrakları ayarlıyayım o zaman, arabada kaldılar bekleteceğim biraz." Adam odadan çıkınca Yiğit hala gülerek odayı izliyordu.
Reis'in yüzünde vatan gülüşü!
Omzuna vurdum. "Yiğit!"
"Ne vuruyon kızım!" Omzunu ovuşturarak bana baktı.
"Çabuk sil aklındakileri!" Güldü. "Ne varmış aklımda?"
Eli belimi bulurken iyice dibine girdi. "Söylesene."
"Ses tonundan bile belli ne düşündüğün!" Gülmemek için zor tutuyordum kendimi.
Dudağımın kenarını öptü. "Sanki sen düşünmüyorsun?"
Kalbim hızlanırken dudaklarıma kaydı dudakları. "Bana kızarken benden daha fena şeyler düşünüyorsun değil mi karıcığım?" Öptü, aklım durdu. "Hm?" Diye bir ses çıkardı, ben gözlerimi kapatmış ona hipnoz olmuşken tekrar öptü. "Söyle hadi." Dudaklarımı sertçe kavrayıp nefesini keserken dili de ağzımın içine girince tırnaklarımı koluna geçirdim. Onu kendime çekip daha çok öptüm.
Şehvet damarlarımızda akarken Yiğit dudaklarımın arasına inledi.
Ayak sesleri duyunca hızla Yiğit'i ittim. İkimiz de ne yapacağımızı bilemeyerek birbirimize arkamızı döndük ve odanın bir köşesine gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BORDO HALİ | +18
Romansa"Ben özleyeceğim.. seni bilmem." Dedi soruma cevap vermeyerek. Kolyeyi kapatıp çantama koydum. "Teşekkür ederim." Hala bana beklenti ile bakıyordu. Dudaklarımı yalayıp tebessüm ettim. Bakışları oraya kayarken ben konuştum. "Tamam belki ben de özle...