Ben geldiiiimm.Öncelikle sınava giren bütün herekse içten bir geçmiş olsun diliyorum. Rabbim emeğimizin karşılığını verir inşallah. Umarım her şey gönlünüzce olur.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yorumlarda görüşürüz.
İyi okumalar 🤗
Gökhan Türkmen - Aşk
💔
Yıllar seni benden alır ama beni senden koparamaz.
💔4 yıl önce
Elif Naz Üniversiteye yeni başlamıştı. Sınıftan üç kişiyle konuşmaya başlasa da daha çok samimi değillerdi.
Barlas ve Ufuk çocukluk arkadaşı olduğu için çok yakınlardı. Ufuk Ecrin'den hoşlandığı için Ecrin'e de yakınlardı. Ama Elif Naz'la o kadar yakın değillerdi. Okul çıkışı üçü takılsa da Elif Naz evine dönüyordu.
Okuldan evine döndüğünde kapısının önünede bir adet çikolatalı süt bulmayı beklemiyordu.
Not yoktu. Kimin gönderdiği belli değildi ve evini ailesinden başka kimse bilmiyordu.
Bir kaç gün önce regl olmuştu ve marketten beş altı tane çikolatalı süt almıştı. Bunu da kimse bilmiyordu. Şimdi kapısında çikolatalı süt bulması biraz tuhaf ve şaşırtıcıydı. Biraz da ürkütücü.
Diğer gün yine bir süt buldu kapısında. Ondan sonraki gün ve bir sonraki gün yine çikolatalı süt vardı kapısında. Okula gitmediği günlerde de bırakılmıştı ama ne zaman bırakıldığını bilemediği için görmemişti.
Bu durum aylarca sürmüş Elif Naz artık sorgulamayı bırakmıştı. Sütü kapısına bırakmaya cesareti olan adam ya da kadının Elif Naz'ın karşısına çıkmaya cesareti yoktu.
Geçen aylardan sonra Elif Naz arkadaşlarıyla oldukça samimileşmiş hatta aralarından biriyle duygusal bir bağ kurmuştu.
Barlas.
Barlas elindeki bir buket kırmızı gülü Elif Naz'a verirken onları uzaktan izleyen adamdan habersizlerdi.
Polat Mirza elinde çikolatalı sütle öylece sevdiği kadına bakıyordu. Yüzünde acı bi' gülümseme...
Polat Mirza'nın Elif Naza yaklaşmya hakkı yoktu ama daha hangi çiçeği sevdiğini bilmeyen adamın Elif Naz'ın dibinde olmaya hakkı vardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN ZALİM AĞA
General Fiction"Ulan bari Polat de." dedi. Sesi yalvarır gibi çıkmış gözleri beklentiyle doluydu. "Mirza demiyorsan deme ama en azından Polat de." "Sen yengeye Elif diyor musun?" dedim alayla bir dizinin repliğine gönderme yaparak. "Sen Polat de. Gerekirse dünya...