Kaien problem.

22 3 0
                                    

Minggu seterusnya. pukul 11:18 minit..di bilik Nina..

*voice chat*

"Nina! cepat bagi location!
aku otw umah kau"

Ujar kaien seolah-olah aku tak tau...
"Y" balas Nina baru bangun tidur...

*menguap*

"Huaaa..ngantuk laa,pagi-pagi dah chat orang suruh siap..." suara Nina yang mamai baru bangun tidur...

aku terus bangun dari katil lalu pergi ke bilik air mengambil tuala untuk mandi...

*beeppp..beepp*
*buzz...bzzzz*
ringtone*

bunyi telefon di dalam bilik Nina berdering semasa Nina tengah mandi di dalam bilik air...

"Adam!! ooo Adam!! tolong angkatkam telofon aku" jerit Nina di dalam kamar mandi.

Adam adalah abang kepada Nina Angel,umur dia baru sahaja mencecah lebih kurang 22 tahun sahaja beza 6 tahun dari Nina, Nina masih lagi Sekolah Menengah.

"abang nak keluar gi collage dah!! biarkan jela fhone tu! bye adik i lope u!MUAHH!"

jawab Abang Adam sambil mencampakkan fhone Nina ke arah pintu kamar mandi Nina...

"........"
*sunyi*

"abangg!! jangan begitu...bang?
abang?!
bangggggg?!!!!"

suara Nina terjerit-jerit memanggil abang nya... padahal abang nya dah pergi...

kurang hajar betul abang aku ni, main pergi macam tu je...

"siapa call banyak kali ni?"

*26 missed call by kain buruk*

"laaa..mamat ni ke,memang tiada kesabaran ke dalam diri dia ni? Nak mandi pun terbantut." kata Nina bash kuyup.

dia terus mencampak kan fhone dia ke katil abang Adam..Maklumla Nina dia ni takut hantu, itu yang dipaksanya abang adam tidur sebilik dengan dia...adik manja katakan..Nina terus menyalin baju dan menyiapkan diri dia.

Tuuuuuutttt!!

Remember if there have something wrong,I'm apologies okie!

DOUBLE DATE?Where stories live. Discover now