"Haa?" Mata kaien dah tak tentu arah dah bila Nina menatap mata Kaien lama-lama.
"Nina,ta-tak payah la.."Ujar Kaien acuh tak acuh percakapannya. Dia terus menarik muka dan menoleh ke arah lain.
"Ishh..kes jealous lah ni..!" Nina mencebik dan mendapat satu idea untuk mengsipu-sipukan lagi Kaien.
"Kaien." Nina mengusik Kaien
Ikatan Rambut Nina sengaja dicabutkan untuk menggoda Kaien yang masih tersipu-sipu dengan karenah Nina. "Ermm?"Kaien memandang separuh muka ke arah Nina."I love the way you blush or get jealous little pouty~" Nina mengusik Kaien jari telunjuknya melukis di dada Kaien.
"Nina!" Kaien terus bangun dari katil dan beredar dari bilik itu dengan muka yang merah melepak.Nina di bilik kaien hanya ketawa terbahak melihat karenah Kaien yang kuat tersipu dengan usikan Nina.
Kaien menurun tangga ke ruang tamu.Ozzy yang duduk di sofa sedang bermain game di TV dengan Harrz,Ozzy terlihat di kaca TV Kaien turun tangga dengan muka yang merah.Ozzy terus menepuk bahu Harrz yang berada di sebelahnya.
"Harrz,Aku bau-bau orang blushing arh." Ozzy berbisik sambil matanya memerhati Kaien menurun tangga pergi ke dapur.
Harrz yang fokus layan game di TV terdengar bisikan Ozzy,Dia terus menoleh kepalanya ke belakang melihat Kaien rushing berjalan ke dapur.
"Nina.." Ujar Harrz perlahan seolah-olah dia seorang sahaja yang mendengar,Tatapan mata Harrz hanya ke arah Kaien. "Hah? tak dengar." Kata Ozzy mendekatkan sedikit telinganya ke arah Harrz.
"Takde pape.jom arh sambung game." Ujar Harrz menjeling Kaien dan tumpukan matanya ke arah TV sambil menekan controller dengan kuat."Kaien punya controller tu mat,jangan kuat-kuat." Ujar Ozzy matanya sekilas dan mendengar tekanan controller itu.
"Diam arh. main je game." Kata Harrz suaranya bertukar.
pahal mamat ni tiba-tiba tekan kuat controller tu? game tengah loading padahal.Bisik hati Ozzy menyambung semula permainan game dia.
*Manakala situasi Kaien di dapur..
Kaien mengambil segelas air di Coway dapurnya lalu dia bersandar di sebelah Coway tersebut sambil memikirkan perkara yang terjadi antara dia dengan Nina."Diam-diam berisi perempuan ni."Bisik hati Kaien sambil menghirup air di cawannya.
Nina mengintai Kaien di sebelah dinding masuk dapur. "Mmm!muka dia merah lagi tu~"Ujar Nina perlahan sambil tersengih.
"Apa yang merah." Suara tegas yang muncul dari belakang Nina.
"HAISHH!shiba-!"Nina melatah perlahan.
"Alahai kau lagi? tak serik ke kena tarik telinga?"Nina berbisik perlahan."Serik. Tapi apa yang merah?" Tanya Harrz selamba tapi dalam nada yang perlahan.Dia menundukkan kepalanya sedikit untuk mendekatkan kepalanya sama taraf dengan kepala Nina.
"Muka Kaien la. Tadi aku sengaja usik dia,Tak tau pulak dia lari turun bawah." Jelas Nina matanya tertumpu ke arah muka Kaien.
"Cheh.Kalau kau buat aku blushing,dah lama aku kis-"
"Diam la kau,jangan nak merepek eh." Nina memotong ayatnya dengan menutup mulut Harrz supaya dia tak dapat habiskan ayat dia.
Harrz menolak ke tepi tangan Nina dan menjelingkan matanya.
"Ingat aku tak berani?"Harrz kata perlahan.Mata Nina terus menghala ke arah Harrz. "Kau ingat aku nak ke buat romantic, romantic ngan kau? lagi satu. kalau kau buat benda tu pun aku orang first tampar kau." Nina beredar dari situ dan naik ke atas.
"Nyenyenye. Macam la aku tak tau hati betina." Harrz buat muka ajukkan.
"Betina mana kau mengata ni?" Kaien yang berada di sebelah Harrz itu hairan Harrz duduk di situ bercakap keseorangan.
Harrz bangun dari duduk tercangkung di sebelah dinding itu sambil menatap mata Kaien dengan mata yang tajam.
"Betina yang aku nak rampas nanti." Suara yang penuh maksud dan dia beredar dari situ pergi ke ruang tamu.Pewet! Ada Lori nak langgar!!
For next chap maybe slow sikit tapi !!
btw an kalau ada 'fan' Tu maksudnya 'dan'
YOU ARE READING
DOUBLE DATE?
Ficção Históricaa woman who has two boyfriend S1 female hunter.more about her? read yourself>•< update setiap Random muah 💋 just a random story meh