Nina mendapat idea semasa berada di ruang tamu kaien...
dia ingin mengadakan satu permainan di dalam gajet."emm...hah! Kaien jom kita main satu game.Nak tak?"
kata Nina sambil mendongakkan kepala dia ke arah Kaien dengan teruja."Game?game apa tu?" Tanya Kaien menundukkan sedikit badan nye supaya Nina dapat melihat Kaien.
"Mobile legends~hehehe"
balas Nina senyum sinis dan dua tapak tangannye mengosok."Owh...game tu ke? ingat kan game apa la tadi"balas Kaien menuju ke sebuah bilik di tingkat 2.Nina pelik melihat kaien yang bergerak ke atas tangga tidak bercakap apa-apa.
"oi,kau nak gi mana jalan kat atas tu?" Tanya Nina sambil memgikut Kaien dari belakang.
"adalah lah...jom ikut aku kalau kau nak tau"
"hah?"
*kreakk*
pintu bilik itu terbuka**WAHHH!!! lawa gilaa bilik gaming ni!! fuyyo siap ada
patung Kurama! minat jugak eh kau ngan anime?"
Teruja betul Nina sambil memeluk patung Kurama tersebut.Kaien melayan sahaja karenah si Nina ni."Nina.Sini aku tunjuk something."Kaien menarik tangan Nina ke arah komputer.
"Hm?.....FUYYOO kau dah level 728 game silentgamer!Gila hebat!" Game yang Nina sebut tu adalah game survive dimana silent gamer dimana netizen hanya duduk diam dan silent game membuat kerja untuk mendapatkan wang dan membunuh netizen tersebut, detective kerja dia menyelamatkan netizen,jika dapat menangkap silent gamer,maka detective dan netizen berjaya.Ntah aq hentam je..
"Che..biasalah.tengok la siapa yang main.." Kaien dengan bangganya menunjuk dekat Nina....
"eleh...aku tak layan pun game macam ni sebab game offline.kita zaman maju kena main online."
kata Nina senyum bangga."alahai Nina, Nina....takde kene mengena langsung"
Kaien mengeluh dan duduk di depan komputer lalu dia shut down komputer tersebut."lah..kenapa off PC tu? kata nak main game?" Nina menggaru kepala.
"shush..kita main kat bawah dulu,nanti kawan aku datang baru datang bilik ni balik." Terang Kaien sambil memegang tangan Nina dan beredar dari bilik itu pergi ke ruang tamu.
"kawan? siapa kawan dia?"
bisik Nina di dalam hati.
maybe kawan dia nak join main game? positive jela....................................
25 minit selepas**toktoktok*
"kaien!!ooooo KAIENN!!"
???*"kaien ada orang la kat luar.kawan kau ke?"
Nina memegang kedua belah tangan Kaien yang berada di sofa."entah... pergi la tengok,
kot-kot abang kau?" ujar Kaien yang matanya mengahala ke Telefon bimbit."hemm...okey."
Nina bangun dari sofa lalu pergi ke arah pintu tersebut.
*Kreakk...*
"siapa tu?" tanya Nina
tergemamnya Nina yang berada di situ semasa melihat empat orang lelaki yang berada di hadapan pintu itu."what the f***?" ujar Nina dalam hati
YOU ARE READING
DOUBLE DATE?
Historical Fictiona woman who has two boyfriend S1 female hunter.more about her? read yourself>•< update setiap Random muah 💋 just a random story meh