HOW WE MEET?

64 6 4
                                    

"aduu...kalah lagi! dah dua game dah kita kalah ni"

Nina mengeluh sambil menumbuk bantal disebelahnya..iya la selalunya bila main dengan mamat ni okey je tak de kalah selalu streakwin..

"semua salah perempuan ni!dah tau tak reti main tak payah nak main,sepak otak kau baru tau "
marahnya si mamat yang bermain dengan Nina dalam game mobile legends (mlbb).

Nina stress sebab kalah sahaja manjang dia hampir mencampak kan fhone ditangan nya itu.

"haish..nasib la fhone ni mahal kalau tidak aku dah campak kau jauh jauh arghhhh!!!"

haih apa la nasib si Nina tu.. dalam beberapa minit kemudian seorang mamat yang bermain dengan Nina tadi mesej Nina.

"miss, aku nak nama kau dengan nombor kau"

selamba badak je mamat ni mintak nama dengan aku punya nombor?

"eh wah,sedap nya mintak macam tak ade urat malu langsung"

sengaja aku cakap macam tu biasalah perempuan kalau dah marah apa pun dia marah bukan setakat fhone kat tangan aku nak lempar, lipas yang terbang atas kepala pun aku maki dia hidup-hidup...haihh ape la nasib aku kalah game ni nak layan mamat ni pula

"aloo,bagilah number you and your name."

aku ni orang yang baik tau takde masa la nak bagi dia semua tu buang masa.

"Nama aku Nina Angel nombor 015-7162 7111 "

"aku follow kau jangan lupa followback pulak"
balas mamat tadi.

"iya la." aku jawab ringkas.

END CHAPTER 1
(⚠️ sorry if not the best ⚠️)

Pada awalnya memang Ada yang kurang menarik.tapi kalau tak baca selanjutnya Kita tak tahu,mesti ramai karakter yang korang akan minat nanti!! JADI JANGAN SKIPP SELAGI TAK JUMPA ML YANG SEBERNAR !!

DOUBLE DATE?Where stories live. Discover now