Nina berlari menurun tangga kegembiraan.
"La la la --"
"AH! Nina tersadung hampir jatuh tangga.Seorang lelaki sempat menyambut Nina yang hampir terjatuh tangga.
"Eh kau ni...jangan exited sangat." Harrz yang sempat menahan Nina itu mengeluh melihat Nina yang exited turun tangga.
"Oh..hehe...thanks tolong aku." Ujar Nina menepuk bahu Harrz.
"Ha.macam mana? dapat tak keluar?" Tanya Harrz sambil sandar di dinding tangga.
"Of course dapat. tengok siapa yang bodek." Ujar Nina muka sinis.
"Eleh.bodek ke goda~"
Kata Harrz senyum sinis."Eh. diam la kau. Dah mana nak pergi?" Nina menoleh ke arah lain dengan riak wajah yang mula memerah.
"Ikut la aku. nak naik motor ke kereta?"
"Motor better,Laju dari kereta." Balas Nina menurun tangga. Harrz hanya mengangguk dan mengambil kunci motor di dalam bakul sebelah tangga.
"Motor mana satu? ada 5 biji kat sini." Ujar Kaien sambil bermain kunci motor di tangannya.
"nak yang.....Yang ni lah! nampak semat woo!" Jerit Nina sambil menunjukkan motor yang ke 3. Harrz terus membuka enjin motor dan mamakaikan helmet di kepala Nina.
"Dah ready?"
"DAH!! LET'S GOO!!"
Sewaktu perjalan hendak ke destinasi yang mereka ingin pergi Nina terbuka hati nak bertanya sesuatu dekat Harrz.
"Weh Harrz, Kenapa waktu awal-awal kau datang rumah tu kan, Rizze panas tengok kau macam baran la gitu.kenapa?"
"Ouh. Sampai nanti aku cerita. Tak fokus aku nak bawak motor sambil cerita."
"Alahai, tukar seat biar aku bawak kau cerita."
"Kau ni dah makan ubat belum? Dah sah nanti kalau cerita kau tak dengar sebab bunyi motor dengan anginnya lagi."
"Iye tak ya jugak hm."
Harrz melihat Nina di cermin motor,mukanya agak murung.
"Alololo comel je awek kaien muncung mulut. Takpe dah nak sampai aku terus cerita." Ujar Harrz menyenangkan hati Nina.
Muka Nina bertukah merah apabila Harrz menyebut nama Kaien.Nina hanya angguk dan memeluk pinggang Harrz dengan erat. Harrz yang menyedarinya hanya diam dan mukanya mula merah.
*10minit kemudian*
"Dah sampai ke?" Tanya Nina sambil memegang kedua bahu Harrz.
"Dah. Jom turun." Ujar Harrz membuka helmetnya dan turun dari motor. Manakala Nina masih lagi terduduk di atas motor itu tidak mahu berganjak.
"kenapa? jom la." Offer Harrz memandang Nina.
"Er..a-aq takut la kalau ada hantu...dah lah gelap katok." Ujar Nina memegang pergelangan tangan Harrz.Bulu romanya menaik membuatkan dia semakin takut.
"Nina-"
"Weh kalau ada toink toink toink macam mana?!"
YOU ARE READING
DOUBLE DATE?
Historical Fictiona woman who has two boyfriend S1 female hunter.more about her? read yourself>•< update setiap Random muah 💋 just a random story meh