"....macam....macam kenal suara tu,tapi...kat mana eh--"
"NINAA!!"
"OWH MAK KAU TELANJ@NG?!"Nina terperanjat lalu terduduk semula ke tanah.
"Kaila....terkejut aku gila!"
"haha...sorry terkejutkan kau sekali lagi...siapa lelaki yang kau langgar tadi?" tanya kaila sambil menghulurkan tangan ke arah Nina.
"Mana lah aku tau siapa dia... tapi suara dia--"
"Aku rasa aku suka dia lah!Sebab dia hensem dari jauh and dia type aku,aku rasa dia suka aku sebab tu dia langgar kau,haha!"
Kaila tibe nak mati*
Nina terdiam dan membekukan tangannya apabila dengar yang Kaila suka pada orang yang tolak Nina.Nina bangun dari tanah dan mengalas semula beg sekolahnya dan beredar dari situ meninggalkan Kaila seorang diri tanpa sebarang perasaan.
"Ceh!kau cemburu la yang mamat tadi langgar kau suka aku? dia sengaja tolak kau biar jatuh terluka."
Kaila senyum sinis palsu dan tidak langsung menggangap Nina kawan baiknya..COP COP!
NINA ANGGAP KAILA KAWAN KE SIA?!Kaila hanya watak simpanan.Back to story;
Nina berlari ke arah bilik rawatan dan mencampakkan beg galas nya dan dia terus jatuh terduduk kerana lutut belah kiri dia berdarah terluka akibat lelaki tadi tertolak dia.
"ahh...sakitnya...macam mana nak ambil ubat kat atas almari tu,dah lah kaila buat aku macam ni.. boleh pulak dia suka dekat orang yang dah tolak aku--"
someone pick her and drop her at the bed rest*
"hah?! kau buat apa?turun kan aku lah!""shush..shush..shush..diam je aku dah ada kat sini."
Nina berkerut dahi."hah?! kau siapa?kau kenal aku ke-"
"kenal."
"tapi aku tak kenal kau--"
"kau kenal."
"Ha?
EH KAU DAH LA TOLAK AKU LEPASTU KAWAN AKU SUKA KAU SEBAB KAU TOLAK AKU TAU!TAKDE HATI LANGSUNG! PERVERT!"ups..lelaki itu menutup mulut nina dengan jarinya dan lelaki itu mencium dahi Nina dengan lemah lembut.
"Aku kaien la... sorry tadi aku lari dari guard sekolah sebab lambat 1 minit je"
"jangan marah tau.."
Nina tergemam dan pipinya memerah kerana Kaien mencium dahinya dan dia tak sangka yang mereka satu sekolah.
"K..Ka.. KAIENN!"
Nina menjerit teruja dan terus memeluk Kaien dengan erat.Kaien berasa sangat senang dan mengusap kepala Nina lalu memberi lagi satu ciuman di rambut Nina..5 minit later*
"Kaien...Kenapa kau tak cakap kau sekolah sini?"
"Mana aku tahu yang kau pun sekolah sini." -Kaien
"owhh tapi aku tak pernah nampak kau kat sekolah ni?"
"Aku selalu ponteng.Ni hari ke-5 aku sekolah."Balas kaien selamba sambil membalut luka di lutut Nina..
YOU ARE READING
DOUBLE DATE?
Historical Fictiona woman who has two boyfriend S1 female hunter.more about her? read yourself>•< update setiap Random muah 💋 just a random story meh