Cheek to cheek 1.

183 24 19
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Las Vegas, szerda, 9:18

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Las Vegas, szerda, 9:18

Jungkook beszállt a liftbe. Miközben lefelé tartott a tizenhetedik emeleti szobájából a lounge-ba, azon törte a fejét, hogy valójában nem erről álmodott. Egy szava sem lehet persze, mert folyton van munkája és halálra keresi magát, de eredetileg nem erre vágyott. Öt évvel ezelőtt úgy érkezett Las Vegas-ba, hogy beugróként fog dolgozni, de csak addig, amíg saját műsora nem lesz. Az első rész rendben is alakult, csak a második nem akar összejönni sehogyan sem. De még csak halvány jelek sem mutatkoznak arra, hogy valamelyik előkelő hotel őt akarná, mint fő fellépő, vagy akár csak önálló fellépő.

A menedzsere mindig azt mondja, hogy előbb-utóbb biztosan fog ajánlatot kapni, de addig is legyen jelen, mutassa magát. Hát Jungkook évek óta jelen van, és folyton mutatja magát, de még mindig csak nagy nevek mellé keresik akkor, ha baj van. Mivel Vegas-ban nagy nevek és baj folyton van, ebből a szempontból nem panaszkodhat. Néha azt is gondolja, hogy valószínűleg túl jó segítség a nehéz időkben, ezért így lett elkönyvelve itt. Persze nem arra vágyik, hogy Lady Gagaként 1millió dollárt keressen esténként a Park MGM-ben, de egy kisebb kaliberű helyen simán beférne szerinte. Meg nem is pénzre vágyik, hanem inkább arra, hogy végre ömmaga miatt szeressék, azért mert jó dzsesszzongorista.

Szereti Vegas-t is, a bűn városát, amelyet a sivatag közepén építettek fel, és amely a luxus fellegvára lett a semmiből. Ahol Elvis, Frank Sinatra és Liza Minelli állandó fellépő volt, mert ők is a luxus kategóriáját jelentik a zenében. A hely tehát ideális, csak éppen nem kapnak utána. Ő csak arra jó, hogy kisegítsen másokat. Biztos abban most is, hogy az ügynöke valami ilyen ajánlattal fog előállni. És ő szokás szerint el fogja fogadni. Együtt akart vele reggelizni, de nem tűnt annyira titokzatosnak. Nyilván most sem az International Hotel felkérését hozza, mert Elvis után ismét nagyot akarnak ütni.

Nos, Jungkooknak igaza volt. Csak annyi érdekesség fűszerezte ezúttal a megkeresést, hogy egy ugyanolyan koreai származású dzsesszénekes mellé kerestek zongoristát, mint amilyen ő. A nevét is hallotta már, tehát nem ismeretlen a szakmában, sőt képeket is látott már róla. Az a hír járta, hogy Kim Taehyung rendkívül jóképű, és a fotói alapján ezt nem lehetett elvitatni. Azonnali beugrást kértek, ugyanis a művész zongoristája öngyilkos lett, az első fellépés pedig három nappal későbbre volt előjegyezve a nagy karácsonyi felhajtás közepette. Jó kezdet - gondolta Jungkook, de azért aláírta a papírokat.

Összes szerelmeim (Folyamatban)                                     (Taekook ff)Where stories live. Discover now