Az alma másik fele 2.

259 31 5
                                    

A klubban Jungkook fizetett, a taxiért Taehyung. Mindketten ugyanazt akarták, egyenlő felek voltak. Mindketten szexet akartak, csak egy különbség volt köztük: az egyik csábítani akart, a másik pedig arra vágyott, hogy elcsábítsák. És ez még csak a felszín volt.

Taehyung kecsesen lépkedett felfelé a lépcsőn, rutinosan mozgatva a csípőjét olyan módon, hogy a minden bizonnyal a fenekét vizslató tetovált fiú elégedett lehessen. Az volt.

- Lezuhanyozol? - kérdezte, amint átlépték a küszöböt. Ez persze inkább utasítás volt, mint kérdés. Az egyéjszakás kalandokban is vannak szabályok, úgyhogy átnyújtott neki egy törölközőt. A fiatalabbik grimaszolva elmosolyodott, de csak azért, mert a szex előtti tisztálkodást rendszerint ő szokta kezdeményezni. Elvonult a fürdőszobába, miután a szép fiú irányba állította.
- Kérsz egy whiskeyt? - szólt utána Taehyung, majd mivel kért, megtöltött két poharat. Jungkook viszonylag hamar elkészült és maga elé tekerve a törölközőjét, kilépett a nappaliba. Taehyung háttal állt neki, de feléje fordult ekkor, hogy átadja neki az italt.

Kis híján kiestek a kezéből a poharak, kár lett volna értük. Végre megtudta, hogy Jungkook jobb karját teljes egészében tetoválás fedi, de nem ez okozta a pillanatnyi zavart a rendszerben. Hanem Jungkook felsőteste. Látott már ezt-azt az életben, de ilyen gyönyörű, tökéletes remekművet még sosem. Izmok, izmok és izmok minden irányból, majd ezek folytatódtak a combjai kivillanó részein, nedves haja a szemébe lógott, a kis törölköző pedig erősen küzdött.

Taehyung nagyot nyelt, és zavarában akart volna valamit mondani, de nem tudott. Helyette gyorsan beleivott a whiskeyjébe. Jungkook persze nézett már tükörbe és tudta, hogy eszementen szexi és kívánatos.
- Tetszem? - kérdezte nyíltan, de tudta a választ. Látszódott erősen.
Taehyung csak bólogatott, majd elindult a fürdőbe a két pohárral. Az ajtóban visszafordult, mert rájött a problémára.
- Ez a tiéd - nyújtotta át az egyik whiskeyt a vigyorgó Jungkooknak.

Zuhanyzás közben próbálta magát összeszedni, nem volt ahhoz szokva, hogy az irányítás folyton kicsússzon a kezéből. És őszintén szólva nem nagyon tetszett neki. Ez a tetovált fiú teljesen megkavarta őt, pedig még semmi sem történt. Ezzel együtt azonban jól eső izgalom is úrrá lett rajta, mert vágyott arra, hogy felfedezze ezt az ismeretlen terepet, ami nagyon sok érdekességgel kecsegtetett.

Amikor lelkiismeretes alapossággal elkészült, hiszen a szerepek egyértelműnek látszottak, fehér köntöst vett fel és csatlakozott a másikhoz. A fiatalabbik a díványon üldögélt keresztbetett lábakkal és az italát vizsgálgatta. A nappalira már vetett néhány pillantást, a fehér összes árnyalatát sikerült felfedeznie benne. A változatosságot inkább a sokfajta anyag kombinációja adta. A színeket preferáló Jungkook számára kicsit fura volt, de pont nem kérdezte senki a véleményét, úgyhogy nem is mondta el.

Taehyung igyekezett megőrizni a hidegvérét, ameddig csak lehetett, a jóképű, tetovált karú fiú mellett, ezért megállt előtte.
- Szeretnéd megnézni a papíromat? - kérdezte adminisztratív igényességgel és ártatlan szemekkel.
Jungkook letette a poharát és felállt. Nagyon közel lépett hozzá.
- Nem, hiszek neked - cirógatta meg az arcát. - Viszont lenne más, amit nagyon szívesen megnéznék - fűzte hozzá nem hagyván lehetőséget arra a másiknak, hogy az megőrizze hidegvérét.
Ezt követően végre megcsókolta a szép fiút. Lassan, gyengéden. Fejét a kezei közé vonta. Taehyung szemei automatikusan lecsukódtak, karjai maga mellett felejtette lógva. Nem az első csók volt az életében, de az első olyan csók volt, amitől a gyomrát könnyűnek érezte. A nyitott ablakon keresztül beszállt egy pillangó a szobába, és a függönyre telepedett.

A csóknak nem akart vége szakadni. Közben Jungkook finoman levette a köntöst Taehyungról, hagyta, hogy a szőnyegre essen. Ekkor tette egy lépést hátra, hogy jól láthassa a szép fiút meztelenül. Az idősebbik kinyitotta a szemeit, és azt látta, hogy a másik tetőtől talpig végigméri őt.
- Azt hittem hogy szép vagy ruha nélkül - szólalt meg Jungkook rekedten -, de tévedtem.
Taehyung szemei elkerekedtek. Pislogott, mint hal a vágódeszkán.
- Te lélegzetelállítóan gyönyörű vagy - lépett közel ismét hozzá.
Az idősebbik elmosolyodott:
- Azért kicsit izgultam - felelte jókedvűen.
Jungkook a derekánál fogva magához húzta őt, Taehyung pedig szétnyitotta ajkait, és a nyelvét valamennyire kitolta rajta. Nem feszítette meg, sőt semmijét sem feszítette meg, inkább felkínálta a nyelvét és az egész testét is a tetovált fiúnak. Az pedig elvette, amit felkínált neki.

Összes szerelmeim (Folyamatban)                                     (Taekook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang