London, 10:04, hétfő
Taehyung beszállt a liftbe. A lift már majdnem megtelt, pedig a hétfő délelőtt 10 óra ezt nem indokolná. Az viszont igen, hogy egy hét volt hátra karácsonyig. Míg mások nyilván a halaszthatatlan ünnepi bevásárlást bonyolították, ő a bevásárló központ legfelső szintjén található kávézóba igyekezett, amely az utóbbi időben a kedvencévé vált.
Talán az ünnepi dekoráció tette, de nagyon tetszett neki ez a helyiség, pedig csak egy egyszerű kávézó volt. A polcok tetején és a pult szélén végig zöld fenyőgirland futott, sárga fényfüzérrel, egy karácsonyi koszorú lógott a falon, és az asztalokon melegfényű mécsesek, lanternák díszelegtek. Néhány szék támlájára plédet fektettek, de nyilván csak dekorációs szándékkal, hiszen szükség nem volt rájuk. Az ablak mellett még egy csinos karácsonyfa is helyet kapott. Az egész látvány egyszerűsége ragadta meg Taehyungot, ez jött be neki igazán, még akkor is ha ezen ünnep környékén gyakran érezte úgy, hogy a dekorációból soha nem lehet elég.
A karácsony volt az egyetlen olyan dolog, amitől elszállt az agya, valószínűleg a csodálatos gyermekkori emlékei miatt. Már kiskorában imádta. A Mikulással minden évben komoly megbeszélésre kerített sort, és kiderült, hogy nagyon jól megértik egymást. A fehér szakállú öreg sosem hagyta őt cserben, így eshetett meg, hogy már tízéves is elmúlt, amikor szembesült a keserű igazsággal. Fájdalmas volt, de a szülők nem húzhatták tovább. Életének első tíz éve azonban annyira jól sikerült, hogy tinédzser éveiben elhatározta, hogy a jövőbeli saját gyermekét sem fogja megfosztani ettől az örömtől. Amikor aztán szembesült saját homoszexualitásával, a terv egy fiók mélyére került.
Pedig nagyon szeretett volna családot mindig is. Ez van, ha jó a gyerekkorod. Főleg édesapját csodálta, szeretett volna olyan lenni, mint ő. Mindig korrektül viselkedett, mindig elérhető volt gyermekei számára, és mindig megőrizte a józan eszét. Taehyung tulajdonképpen a példaképének tekintette. Amikor előadta otthon a valóságot, akkor is csak ennyit mondott:
- Köszönjük, hogy elmondtad.
Az édesanyja is teljes mértékben partnerként viselkedett, egyszerűen szólva Taehyungnak normális, szerető családja volt. Az élet ment tovább minden további nélkül, és néha Taehyung bemutatott a szüleinek valakit. Sajnálatos módon előbb-utóbb mindig kiderült, hogy az illető még nem az igazi, dehát az élet már csak ilyen. Már harminc éves is elmúlt, és egyre többet gondolt arra, hogy talán neki kéne lejjebb adnia.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Összes szerelmeim (Folyamatban) (Taekook ff)
FanficEz a kis novellagyűjtemény eredetileg adventi naptár-szerű sorozat volt. Mivel azonban Taekookból sosem elég, idővel kinőtte magát, és helyzetgyakorlatok gyűjteménye lett. Az alaphelyzet mindig más, de a bonyodalom ugyanaz: a két fiú egymásba szeret...