New York, 15:36, szombat
Taehyung úgy gondolta, hogy jobb lesz ha átvág a Central Parkon. Annak a cukrászdának ott kell lenni valahol a 96. utca és a Columbus Avenue sarkán. Lekanyarodott hát a 97. utcánál és átsétált a parkon. Jó hosszú útnak ígérkezett, de nem akart kocsiba ülni. A szokásos New York-i forgalom úgyis csak hátráltatta volna őt, munkaadója, a Park Avenue-n lakó, egyik orosz milliárdos pedig kimondottan kérte arra, hogy siessen. Nem volt ideje ugyanis már útbaejteni a kis üzletet, ahol brüsszeli krémes tortát rendelte meg. Ezzel szerette volna elbűvölni a hamarosan hozzálátogató, nála mindvégig sokkal fiatalabb, de határozottan feltörekvő modellt. Megkérte hát erre a szívességre a testőrét erősen reménykedve abban, hogy amíg az távol lesz, senki sem tör az életére.
Taehyung útja során elhaladt néhány futó mellett is, akik közül többen rámosolyogtak. Nők és férfiak egyaránt, ő azonban csak az előbbiek esetében viszonozta azt. A férfiak érdeklődésének is örült a lelke mélyén, de nem tartotta volna helyénvalónak a bátorításukat. Ő ugyanis úgy nevelkedett, hogy a férfinak nő mellett van a helye, a nőnek pedig férfi mellett. Minden más párosítás természetellenes és Istennek nem tetsző dolog. Vallásos család, katona apa, szigorú katonai iskola. Ilyen körülmények között egész életében, még édesapja halála után is, kizárólag a lelke mélyén örült a férfiak érdeklődésének.
Ezen a szegmensen valahogy nem is bírta túltenni magát. Annyit hallotta gyerekkorában, hogy felnőttként nem tudott csak úgy könnyedén megfeledkezni róla. Az otthon tanult dolgok ilyenek. Szülei azok közé tartoztak, akik átmenetek az utca túloldalára a kisgyermekükkel, ha egy egyértelműen homoszexuális pár közeledett. Taehyung már 15 éves is elmúlt, de a szexjeleneteknél még mindig csatornát váltottak. Szexuális felvilágosítás szóba sem kerülhetett, a tinédzser Taehyungnak egyedül kellett bejárnia ezt az izgalmas, de néha félelmetes utat. A legrémisztőbb az volt, amikor rájött, hogy a férfiakhoz is vonzódik. Szerencséjére ott volt az az "is" is, ami sokat segített neki a túlélésben. Természetellenes és Istennek nem tetsző vonzalmát pedig olyan mélyre ásta, amennyire csak tudta.
A vallás már más ügynek bizonyult. A rengeteg hittan meg katekizmus ellenére folyton kérdései voltak, amelyekre soha nem kapott olyan válaszokat, amelyek empirikus agyát meggyőzték volna. Így lassanként eltávolodott tőle, húszas évei közepétől pedig titokban ateistának minősítette magát. Ezzel együtt azonban azt is gondolta, hogy ha valaki vallásos, az ugyanúgy rendben van. Az egyéni szabadságot nagyon tiszteletben tartotta, talán pont azért, mert ő magát korlátozták benne. Bár nem tudta, ugyanis ilyen szavakat nem tanítottak a katonai iskolában, de a "laissez faire" híve volt az életben. Úgy gondolta, hogy csak egyetlen dolog szabhat határt a személyes szabadságnak, a másik ember személyes szabadsága.
ESTÁS LEYENDO
Összes szerelmeim (Folyamatban) (Taekook ff)
FanficEz a kis novellagyűjtemény eredetileg adventi naptár-szerű sorozat volt. Mivel azonban Taekookból sosem elég, idővel kinőtte magát, és helyzetgyakorlatok gyűjteménye lett. Az alaphelyzet mindig más, de a bonyodalom ugyanaz: a két fiú egymásba szeret...