"Tamam burası güvenli sanırım. "
"Hey sende kimsin? "
"Ee şey ben sadece arkadaşımdan saklanıyordum. Eğer burası senin ise özür dilerim. "
"Hayır kalabilirsin. Sadece tanışalım mı? Ben George"
"Ohh.. Umm.. Ben Karl"
"Pekii.. Kimden kaçıyorsun Karl? "
"Şey yakalanmaca oynuyordum da ehe... Arkadaşımdan kaçıyo-olamaz senin arkana saklanabilir miyim? "
George'un kafası karışık bir şekilde kafasını salladı ve etrafa baktı. Siyah giyinimli dört adam dışında parkta kimse yoktu.
"Hey çocuk! Burada kahve rengi saçlı şu boyutlarda bir çocuk gördün mü? "
"H-hayır efendim.. "
George arkasındaki Karl'ı adamların görememesine şaşırmıştı. Arkasını döndüğünde ise Karl yoktu. Daha sonra parka bakınca adamları da göremedi. George'un kafası karışmıştı. Karl adamlardan mı kaçıyordu? Neden yalan söylemişti? Neden kaçıyordu?
"Georgie! hadi gel bakalım! "
"Ne oldu anne? Yine mi Dream geldi? "
"Evet hadi çabuk ol"
George evine doğru yürürken arka bahçeden boğuk ses duydu. Merak edip adımlarını arka bahçeye yönlendirdi.
"Kim var orada? "
Büyük çınar ağacının altında ki Karl'ı görünce duraksadı.
"Sen az önce.. "
"Evet evet o adamlardan kaçıyordum ve sana yalan söyledim çünkü sen yabancısın yani pek güvenmedim zaten zamanım yoktu o adamlar beni yakalayabilirdi-"
"Tamam tamam dur. Yavaş konuş. Seni anladım ve istersen seni bir süre onlardan saklarım. Ama bir şartla. "
"Hmmm... Peki. Nedir o şart? "
"Bana bütün bu olanları anlatacaksın. "
"Oh... Peki. "
George Karl' ı evine götürüp annesinden gizlice üst kata çıktı.
"Burası benim odam... Dur bi dakika. Olamaz Dream buraya geliyor sanırım... Dolaba gir! "
Karl dolaba girdiği gibi Dream odaya dalmıştı.
"Selam George! Imm.. Nasılsın? "
"Şey Dream.. Şuan hiç müsait değilim gerçekten.. Sonra ben seni ararım "
George Dream'i omuzlarından iterek odasından çıkarmaya çalışıyordu.
"Ne-? Niyeki? Başka biri mi var ne oluyor? "
"H-hayır ne alaka? Lütfen bak çok yorgunum! "
"Pekala beni arayacağına söz ver"
"Söz Dream söz.. "
Sonunda George kapıyı kapattığında Karl dolaptan çıktı ve derin bir nefes aldı.
"Evet.. Şimdi sana gelelim Karl.. Senin hikayen nedir? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vapmir
General Fictiondünyada tek özel kanı olan Karl ve o kana ihtiyacı olan Sapnap //tamamlandı//