999999

114 13 4
                                    

"Tamam şimdi bu kasete seslerimizi kaydedeceğiz ve Sapnap bunu Karl'a dinletecek. Böylece bazı sorunları giderebiliriz."

"Pekii.. Sapnap'in güvenilebilir olduğunu kim söyleyecek? "

"Tabikide George.. Karl' ın en yakın arkadaşı en güvendiği arkadaşı o.. "

"Pekala kaydı başlat ben ona anlatacağım. "

Sapnap kasetteki tuşa bastı.

"Merhaba Karl. Ben George, öncelikle seni ne olursa olsun kurtaracağım, kurtaracağız. Ama senin masum olduğun kadar Sapnap te masum. Onun bir suçu yok. Seninle aynı kaderi yaşıyor. Ona güvenmeni istiyorum. Sizi birlikte kurtaracağız. Biliyorum ona güvenmen zor olacak.. Ama benim için.. Ona bir şans ver.. Son olarak seni seviyorum.. Buradaki herkes seni seviyor. "

Kayıt bitmişti. George'un gözleri yaşarmaya başladığında Dream onun yanına gelip ona sarıldı. O an George ayağa kalkıp lavaboya gideceğini söyledi. Belki lavaboya giderken bir şeylere rastlayabilirdi.

Kapıdan çıktığı gibi karşısında bir adam gördü.

"Eee... Şey lavabo neredeydi? "

"Alt katta. Merdivenin sonundaki görevli sana yardımcı olacaktır. "

George merdivenden indi. Ama kimse ortalıkta yoktu. Bundan yararlanarak bazı odalara baktı. Mutfak, boş bir oda, büyük bir oturma odası ve lavabo dışında bir şey yoktu. Daha sonra merdivene döndü. Başta yukarı çıkmayı düşünsede aşağıda bir şey olduğunu hissetti.

Aşağı yavaş adımlarla sessizce indi.

Sadece kısa bir koridor ve iki karşılıklı kapı vardı.

İlk kapıya girdiğinde arkasında duyduğu sesle hemen arkasını döndü.

"Burada ne arıyorsun acaba? "

"Lavabonun burada olduğunu söylediler. "

"Ah canım bir üst katta. Gel sana göstereyim. "

Yukarı çıkarken tekrar kapıdan bakmaya çalıştı. Uzak olsada o odada bir yatakta birinin yattığını görebildi. Hatta saçlarından tanıdığı kişi Karl'ın başkası değildi.

Lavabodan dönen George'a baktı üçlü.

"Bir şey buldun mu? "

"Karl bodrumdaydı... Ama sadece saniyelik görebildim.. "

-----------
Bu arada oylamalar için çooookk teşekkür ederim sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 💕

vapmir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin