131313131313

103 13 12
                                    

"Ahh başım ne kadar da çok ağrıyor.. "

"Benimde.. Ah niye kimse yok? "

"Herkes okulda. "

"Wilbur? "

" Ben Wilbur'a sizin işiniz olduğunu söyledim. O yüzden sizi uyandırmadık. "

"Oh peki. "

Dream yanındaki telefonunu aldı.

"HASS#KTİR! "

"Ne oldu?!? "

George hemen yanına geldi ve telefona baktı.

Dream ise Sapnap'i arıyordu.

"Alo? "

Arkadaşının yorgun sesini duyunca biraz endişesi azalsada tam olarak geçmemişti.

"Dostum üzgünüm dün telefonuma bakamadım. Özür dilerim. Sorun nedir? "

"Dream.. -"

"Sapnap? "

"Dream o.. "

Arkadaşının hıçkırıkları ile Dream'in kanı dondu. Korktuğu şeyin başına gelmesinden korktu.

"K-karl dün çok f-fazla kan verdi. Ben..ben onu öldürecektim.. Dream, onu öldürecektim... "

"Sakin ol sakin ol. Her şeyi en baştan anlat. "

Bu sırada telefonu hoparlöre aldı. Bu sayede Quackity ve George da dinleyecekti. Wilbur ise merakla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Bak şimdi... Ben seninle konuştuktan sonra annem çağırdı ve acil telsizi kapatmam gerekti. Sonra annemin yanına gittim. Karl oturmuş yanında ki annem ise ayakta gülümseyerek bana bakıyordu. Annem " artık kanı kolundan almamaya karar verdim bu yüzden Nick boynundan kanı emecek. Neden kolundan almadığımı söyleyeyim: "bu zararlı ve sana zarar gelmemeli. Hala sana ihtiyacımız var. " dedi. Karl ile konuştuktan sonra bana döndü. "Onun boynunu ısır. " bunu dediğinde korktum.. Dream.. Ben cidden korktum.. Yinede yatağa oturdum ve Karl' ın başını eğip boynunu ortaya çıkarmasını izledim. Annem bana işaret etti. "Bu bölgeyi ısır. Zaten sen ısırdığında kan gelir. Dişlerin sivri. Kan yettiğinde geri çekil. " deyip biraz geri çekildi. Ben o an kana susamıştım sanırım... Fazla.. Fazla sert emdim sanırım bilmiyorum.. O-o şuan h-hastanede.. Özür dilerim.. Özür dilerim. "

Sapnap burnunu çekerek ve ağlayarak anlatmayı bitirdiğinde George"un endişesi tavan yapmıştı.

"Karl?! Karl??!!! KARL NERDE!? KARL'A NE YAPTIN SENİ OR-"

"Shhh sakin ol George, sakin ol lütfen. "

"NE SAKİNİ YA?! ARKADAŞIMIN DURUMU ÖLECEK KADAR KÖTÜYKEN  NASIL SAKİN OLAYIM??!! "

George bir anda yere oturup ağlamaya başladı. Quackity ona sarılmıştı. Wilbur ise hayatı sorguluyordu. Sapnap'i ilk defa ağlarken duymuştu. Ne olduğunu tam anlamasa da Karl ve Sapnap ile ilgili olduğunu çözmüştü. ( vayy ne kadar da zeki mk) Dream düşünüyordu. Neyi düşündüğünü de bilmiyordu ama düşünüyordu işte.

--------------------
Bişey sorucam. kuzenime bu fici gösterdim ve ' vapmir ne ya öyle isim mi olur' dedi....

Ben bu ficin adını vampir koydum zannediyorum. Hala şaşkınım. Fark etmemişim ona çok güldüm. Siz fark etmiş miydiniz?

Kasten koymadım bu arada şaşkınlıktan ölcem😅😅

vapmir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin