161616161616

94 13 21
                                    

"Lanet olsun! "

Sapnap Karl'a doğru koştu.

"Nick? Buda kim? Yoksa sevgilin m-"

"Lucas! "

"Tamam sustum. Ama bana açıklamalısın. "

Karl bağdaş kurarak yatağında otururken şaşkınca ikiliye bakıyordu. Ayrıca bu Lucas'da kim diye düşündü. Yoksa Nick'in arkadaşı/sevgilisi falan mıydı?

Nick bir sandalyeye oturup Lucas'a karşısındaki sandalyeye oturmasını söyledi.

"Şimdi şöyleki. Bu Karl ve en yakın arkadaşım dün gece oyun oynadık ve geç olduğu için eve gitmedi burda kaldı. "

"Peki Karl. Neden kahvaltıya gelmedin? "

Karl'a yöneldiğini gören Sapnap hızlıca konuştu.

"O konuşamıyor! "

"Oh çok üzüldüm senin adına. "

Karl sadece gergin bir şekilde ona bakıyordu.

"Ve dün gece üşüttüğü için yorgun olmalı değil mi Karl? "

Karl başını evet anlamında hızlıca salladı.

Sapnap ise Lucas'ın kolunu tutup odadan çıktı ve onu kendi odasına getirdi.

"Pekala gördüklerini ne annene ne anneme ne de bir başkasına. Kim olursa olsun anlatmayacaksın tamam mı? "

Lucas Sapnap'in sinirli gözlerine korkuyla baktı. Sonra kolunu sertçe çekti.

"Aman be tamam yemedik sevgilini"

Lucas odadan çıkınca Sapnap düşündü.

Karl ile arasında bir çekim mi vardı? Ya da bu çocuk fazla aptaldı. Ama neyseki Karl ın boynundaki Sapnap'in diş izlerini görmemişti..

Lucas ve annesi bi kaç saat sonra evlerine gittiler. Akşam saat 6da Foolish geldi.

"Vay Nick adamım naber? "

"İyidir. Anne biz yukarda odamdayız. "

Odaya çıktılar.

"Kanka evde güvenlikleriniz vardı. Onlara ne oldu? "

"Bilmiyom. Neyse ben her şekilde hazırım. Kendim ve Karl için her şeyi hazırladım. "

"Annenin işi olduğu bir gün var mı? "

"Evet yarın ve sonraki gün. Yarın akşam 8den sonra çıkacak sabah 7 ya da 8 gibi gelecek. "

"Oh süper o zaman bilet alıyorun. "

Foolish telefonunu çıkardı ve gerekli işlemleri tamamladı. (Bu ficte Foolish diğerlerinden büyük neyse +18 işte)

"Tamamdır. Yarın akşam seni 9da Fundy ile seni almaya geleceğiz. Korumaları nasıl atlatacağını biliyor musun? "

"Evet o iş bende. Şöyle yapacağım: çantamı Karl'ın odasına koyup bahçede oturmak için korumalardan izin alacağım. Çimlere yatıp müzik dinlemiş gibi yapıcam. Daha sonra onların dikkati dağıldığı anda arka tarafa gidip garaj çatısına tırmanıp Karl ve çantayı alacağım. Ve arabaya geleceğim. Finish"

----------------

Ya of okulda karma yaptılar sınıfları karıştırdılar şimdi en iyi arkadaşımla aynı sınıfta değilim 😭😭😭

Neyse iyi akumalar 😭👍

vapmir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin