"Sonra uçağa bindik ve burdayız. "
Bir kafeye oturmuş Sapnap ve diğerlerinin nasıl geldiğini dinliyordu Dream.
"George ve Quackity okuldan geldiklerinde şaşkına dönecekler! "
Sonunda okul bitişi yaklaşmıştı. Üçlü Foolish ve Fundy'den ayrılıp yurda döndü. Wilbur koridorda onları gördüğünde koşarak yanlarına geldi.
"Sapnap?! "
Sarıldılar.
"Şükürler olsun iyisiniz. Sizin için endişelenmiştim! "
Arkadan George ve Quackity göründü. İkili Wilbur'un kiminle konuştuğunu anlamamıştı. Yaklaştıklarında ise göz göze geldiler. George gözleri dolmuş şekilde Karl'a bakıyordu. Karl'da ondan farklı değildi. (Bu ksımı yazarken Christmas Kids dinliyodum biraz hüzünlenmiş olabilirim 🤏)
George koşarak sarıldı Karl'a. Sıkıca sarılmıştı. Bir daha asla bırakmayacak gibi.
"Ş-şey George.. N-nefes alamıyo-"
"Ah! Özür dilerim özür dilerim iyi misin? Bir şey olmadı ya? "
"İyiyim merak etme. "
"Senin için çok endişelendim."
"Ben.. Sapnap sayesinde iyiyim.. "
Karl, Sapnap ile gözlerini kitledi. Sapnap ufak bir tebessüm etti.
"Sana da teşekkür ederim Nick.. Ve özür dilerim. "
"Sorun değil. Ama şuan iyiyiz değil mi? "
"Pekala herkesin sorunu ortadan kalktıysa biraz dışarda takılalım. "
Quackity'nin fikri ile hepsi dışarı çıktı.
------------------
Yaa benim aklımda 2 tane mü kem mel fic var. Ama yazsam mı emin değilim zaten okullar fln açılıo okunmaz amaaan neyseBtw OKULLAR NASI BACIMSULAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vapmir
General Fictiondünyada tek özel kanı olan Karl ve o kana ihtiyacı olan Sapnap //tamamlandı//